Pakiran je u prozirne „tubice“ od sedam mililitara, a nanosi se pomoću fine četkice. Dolazi u deset boja smeđih, ružičastih i crvenih nijansi, a preporučena cijena mu je 49 kuna. Ima ugodan miris i gotovo nikakav okus za razliku od nekih drugih sjajila. Osim toga, ne ostavlja ljepljivi sloj na usnama već daje osjećaj glatkoće.
Rimmel je britanska modna marka poznata po svom „londonskom looku“, inspiriranom uličnom modom. Kate Moss, kao predvodnik urbanog stila, je njihovo zaštitno lice od 2001. godine.
Više od 170 godina tradicije
Brend je nastao 1834. godine kada je parfumerist Eugene Rimmel sa svojim ocem u Londonu otvorio parfumeriju. Oduvijek je volio eksperimentirati s bojama i mirisima te putovati svijetom u potrazi za novim sastojcima i idejama.
Rimmel je postao popularan nakon što je na tržište lansirao, tada revolucionarnu, netoksičnu maskaru. Nakon Drugog svjetskog rata kompanija je doživjela procvat kada je u svoje palete boja uvrstila neke do tad nepoznate kozmetičkoj industriji.
Rimmel je britanska modna marka poznata po svom „londonskom looku“, inspiriranom uličnom modom. Kate Moss, kao predvodnik urbanog stila, je njihovo zaštitno lice od 2001. godine.
Više od 170 godina tradicije
Brend je nastao 1834. godine kada je parfumerist Eugene Rimmel sa svojim ocem u Londonu otvorio parfumeriju. Oduvijek je volio eksperimentirati s bojama i mirisima te putovati svijetom u potrazi za novim sastojcima i idejama.
Rimmel je postao popularan nakon što je na tržište lansirao, tada revolucionarnu, netoksičnu maskaru. Nakon Drugog svjetskog rata kompanija je doživjela procvat kada je u svoje palete boja uvrstila neke do tad nepoznate kozmetičkoj industriji.
You must be logged in to post a comment Login