Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Budi fit

Sreća na brzaka

Popravite raspoloženje u samo nekoliko minuta.

Ne postoji recept za doživotan stalan osjećaj sreće, ali u svakom trenutku možete napraviti nešto kako biste se oraspoložili. Počnite od malih stvari i izbjegnite sve loše osjećaje koje donosi svakodnevica i uz naših deset prijedloga dovedite se u stanje sreće u samo nekoliko minuta.

1. Prošećite na svježem zraku

Svjetlo stimulira kemikalije u mozgu koje potiču dobro raspoloženje. Ujutro prošećite na dnevnom svjetlu, tijekom dana ustanite i hodajte desetak minuta, a umjesto dizala koristite stepenice.

2. Unesite cvijeće u dom

Istraživanja pokazuju da miris cvijeća, a posebno žutog kao što su narcise, poboljšava raspoloženje. Donesite buket cvijeća u stan ili se bavite vrtlarenjem. Svjež zrak i tjelesna aktivnost u vrtu smanjuju stres.



3. Slušajte glazbu

Slušanje glazbe, bez obzira koje vrste, poboljšava raspoloženje i potiče optimizam. Glazba, baš kao i seks i fina hrana, smiruje i aktivira dijelove mozga koji su zaslužni za dobro raspoloženje.

4. Prošetajte psa

Mnoga istraživanja potvrdila su blagotvoran utjecaj kućnih ljubimaca na zdravlje. Šetanje psa smanjuje stres i idealna je prilika za tjelesnu aktivnost.



5. Posjetite mirno mjesto

Muzej, knjižnica, crkva, botanički vrt, mjesta su koja pružaju mir u ubrzanoj i stresnoj svakodnevici modernog života. Potražite neko mirno mjesto koje ćete moći posjetiti svaki put kada se želite opustiti i nahraniti dušu.

6. Kratko odspavajte

Rani odlazak na spavanje i kratko spavanje tijekom popodneva (barem 20 do 30 minuta), čini više za dobro raspoloženje nego sve pjenušave kupke i masaže.

7. Volontirajte

Pomaganje onima kojima je to najpotrebnije omogućuje nam da svoje probleme gledamo iz druge perspektive. Volontiranje stvara veze među ljudima, a davanje je zdravo jer osjećaj da nekome pomažete usrećuje vas.



8. Riješite se nereda

Nemoguće je opustiti se kada su radno mjesto ili dom natrpani nepotrebnim stvarima i smećem. Organizirajte ured, pospremite stan i bacite stare časopise, novine, sve sitnice koje ne koristite, odjeću koju ne nosite. Osjećaj da ste se riješili nereda smirit će vas i opustiti.

9. Jedite hranu bogatu omega-3 masnim kiselinama

Umjesto da pretjerujete u čokoladi koja je poznata kao hrana za bolje raspoloženje, jedite orašaste plodove ili svježu ribu. Namirnice bogate omega-3 masnim kiselinama prirodan su lijek za smanjenje depresije.

10. Smijte se

Smijte se što je više moguće jer čak i umjetan smiješak poboljšava raspoloženje.



Smijeh je zarazan, zato gledajte humoristične serije, crtane filmove i zabavne video isječke na Internetu.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Više

Moj dom

Ove male teglice za cvijeće bit će poput malih prijatelja za vaše biljke.

Budi fit

Kako bi olakšali bol koristite prirodne namirnice koje sigurno imate pri ruci jer lijekovi za opuštanje mogu stvoriti i ovisnost.

Duh i tijelo

6 koraka do prevladavanja osjećaja usamljenosti.

Duh i tijelo

Kako živjeti sretno...

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.