Spojite se s nama

Bok, što tražiš?

SheShe

Budi fit

Sreća na brzaka

Popravite raspoloženje u samo nekoliko minuta.

Ne postoji recept za doživotan stalan osjećaj sreće, ali u svakom trenutku možete napraviti nešto kako biste se oraspoložili. Počnite od malih stvari i izbjegnite sve loše osjećaje koje donosi svakodnevica i uz naših deset prijedloga dovedite se u stanje sreće u samo nekoliko minuta.

1. Prošećite na svježem zraku

Svjetlo stimulira kemikalije u mozgu koje potiču dobro raspoloženje. Ujutro prošećite na dnevnom svjetlu, tijekom dana ustanite i hodajte desetak minuta, a umjesto dizala koristite stepenice.

2. Unesite cvijeće u dom

Istraživanja pokazuju da miris cvijeća, a posebno žutog kao što su narcise, poboljšava raspoloženje. Donesite buket cvijeća u stan ili se bavite vrtlarenjem. Svjež zrak i tjelesna aktivnost u vrtu smanjuju stres.



3. Slušajte glazbu

Slušanje glazbe, bez obzira koje vrste, poboljšava raspoloženje i potiče optimizam. Glazba, baš kao i seks i fina hrana, smiruje i aktivira dijelove mozga koji su zaslužni za dobro raspoloženje.

4. Prošetajte psa

Mnoga istraživanja potvrdila su blagotvoran utjecaj kućnih ljubimaca na zdravlje. Šetanje psa smanjuje stres i idealna je prilika za tjelesnu aktivnost.



5. Posjetite mirno mjesto

Muzej, knjižnica, crkva, botanički vrt, mjesta su koja pružaju mir u ubrzanoj i stresnoj svakodnevici modernog života. Potražite neko mirno mjesto koje ćete moći posjetiti svaki put kada se želite opustiti i nahraniti dušu.

6. Kratko odspavajte

Rani odlazak na spavanje i kratko spavanje tijekom popodneva (barem 20 do 30 minuta), čini više za dobro raspoloženje nego sve pjenušave kupke i masaže.

7. Volontirajte

Pomaganje onima kojima je to najpotrebnije omogućuje nam da svoje probleme gledamo iz druge perspektive. Volontiranje stvara veze među ljudima, a davanje je zdravo jer osjećaj da nekome pomažete usrećuje vas.



8. Riješite se nereda

Nemoguće je opustiti se kada su radno mjesto ili dom natrpani nepotrebnim stvarima i smećem. Organizirajte ured, pospremite stan i bacite stare časopise, novine, sve sitnice koje ne koristite, odjeću koju ne nosite. Osjećaj da ste se riješili nereda smirit će vas i opustiti.

9. Jedite hranu bogatu omega-3 masnim kiselinama

Umjesto da pretjerujete u čokoladi koja je poznata kao hrana za bolje raspoloženje, jedite orašaste plodove ili svježu ribu. Namirnice bogate omega-3 masnim kiselinama prirodan su lijek za smanjenje depresije.

10. Smijte se

Smijte se što je više moguće jer čak i umjetan smiješak poboljšava raspoloženje.



Smijeh je zarazan, zato gledajte humoristične serije, crtane filmove i zabavne video isječke na Internetu.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Više

Horoskop

Je li i vas trenutni način života umorio i želite da se nešto iznenada preokrene?

Moj dom

Soda bikarbona, osim za kuhanje i pranje, ima još neke korisne i praktične namjene, pa pogledajte koje.

Duh i tijelo

Stari Grci i Rimljani gradili su termalne kupke na obalama Sredozemlja i Atlantika, a grčki dramaturg Euripid je u petom stoljeću prije Krista napisao...

Zanimljivosti

Ono bez čega pravi ljubitelji avantura i otkrivanja novih destinacija ne mogu zamisliti svoja putovanja je njihova omiljena glazba

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.