Spojite se s nama

Bok, što tražiš?

SheShe

Duh i tijelo

Srušene nutricionističke zablude

Monica Reinagel izdala je knjigu koja vam pomaže vam da jedete fino, zdravo i – opušteno.

Toliko različitih informacija, savjeta i studija o zdravoj prehrani pročitamo svaki dan pa nije ni čudo što smo više ne znamo što su činjenice, što zablude i čega bi se zapravo trebali pridržavati. Monica Reinagel, poznata i kao Nutrition Diva, domaćica je kulinarskog showa, operna pjevačica i certificirana nutricionistkinja čiji je cilj olakšati vam odabir namirnica kako biste se hranili fino i zdravo.

Njezina knjiga Nutrition Diva's Secrets For A Healthy Diet sadrži savjete i trikove o prehrani, informacije o prehrambenim i etičkim aspektima pojedinih namirnica i još mnogo toga. Veliku je pažnju posvetila pravilnom odabiru namirnica, a kao dvije najbitnije izdvaja kupnju namirnica koje su što manje obrađivane i manipulirane i pojačan oprez kada se radi o nutricionističkim savjetima proizvođača.



Što manje sastojaka piše na pakiranju i što je hrana više zadržala svoju originalnu formu i oblik, to bolje. Osim toga, natpisi na pakiranjima na kojima piše "dijetalno", "nemasno" ili "bez šećera" samo su reklame, pa treba detaljno proučiti sastav na poleđini kako ne bi upali u marketinšku klopku.

Jedno je čitavo poglavlje posvetila učestalosti obroka i međuobrocima.

Primijetila je kako Francuzi, koji nemaju običaj jesti između obroka, nemaju problema s prekomjernom težinom, za razliku od Amerikanaca koji u svakoj ladici imaju nekoliko energetskih pločica. Srušila je mit o blagotvornosti učestalih obroka i dala jedan generalni savjet – ako se ne želite odreći zalogajčića između obroka, tad smanjite količinu svih obroka u danu kako ne biste unosili više kalorija no što vam je potrebno.



Ipak, kao ključne poruke izdvaja ograničavanje unosa koncentriranih zaslađivača.

Tvrdi da ne postoji prevelika razlika između zaslađivača i šećera i da je ključno ograničiti unos i jednog i drugog. Drugi bi prioritet trebalo biti i unošenje preporučene količine voća i povrća. Kao i svi eksperti, i Monica preporučuje makar umjerenu tjelovježbu kako bi ostali zdravi i u formi.



Kaže kako ova dva savjeta nisu jedino što je u pravilnoj prehrani važno, ali kako njihovo pridržavanje za sobom povlači niz pozitivnih promjena u čitavome tijelu i kako je bitno otkriti što čini najveću razliku u našoj ishrani te u takve stvari uložiti energiju. Tada rezultati neće izostati, ne samo što se tiče vašeg izgleda, već i zdravlja, raspoloženja i razine energije koju imate za obavljanje svakodnevnih obveza.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Više

Darivanje

Profil je u travnju i na samom početku svibnja objavio prozne, publicističke i dječje naslove koji će vas oduševiti.

Duh i tijelo

Moguće je poboljšati samopoštovanje ako to učinimo na pravi način.

She Book Club

Lijep, dirljiv i nezaboravan roman Izgubljeno pismo otkriva trajnu moć ljubavi i veza koje odjekuju tijekom vremena.

Zanimljivosti

Vikend ne mora biti dosadan čak ni u slučaju da ga nemate s kim provesti.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.