Svijet "raybanica" otvorio se 1937. godine kada su na tržište lansirali prvi model. Odmah je bilo jasno da je riječ o jedinstvenim, otkačenim naočalama namijenjenim pravim ikonama stila koje krasi snažna osobnost i buntovnost.
Model Wayfarer postaje hit 1950-ih kada ih je ljepotica Audrey Hepburn nosila u kultnom filmu „Breakfast at Tiffany’s“. Naočale su odmah postale „must have“ modni dodatak svih tadašnjih buntovnika bez razloga.
Ulice pune Wayfarerica
Među njima su, godinama kasnije, bili John Belushi i Dan Aykroyd u filmu „The Blues Brothers“, čiji su zaštitni znak, osim nevjerojatno zabavnog i originalnog plesa, bile upravo te naočale, koje nisu nikada skidali s lica.
Od tada, ove naočale postale su sinonim za „street look“ , a ne mogu im odoljeti niti brojni svjetski jetseteri. Victoria i David Beckham, Kate Moss, Johnny Deep, Kate Hudson i Lily Allen tek su neki od ponosnih vlasnika ovih retro naočala.
Ray Ban Wayfarer je dostupan u dva modela: RB 2140 i RB 2143, a maloprodajna cijena je od 1080 kuna.
RB 2140 je izvorna reprodukcija originalnog modela iz 1952. godine koja vjerno prati detalje i karakteristični oblik, poput onih Audrey Hepburn.
Nose se s osmijehom
Naočale su u potpunosti napravljene od visokokvalitetnog materijala acetata, a dostupne su u uzbudljivim i upečatljivim bojama koje privlače pažnju i mame osmjeh na lice: crvena, ružičasta, ledeno-bijela, svijetlo plava, ljubičasta…
RB 2143 je svojevrsna klasična „evolucija“ Wayferer-a prvi puta napravljenog 1980. godine poznatijeg pod imenom „Street neat“.
Od osnovnog modela se razlikuje po „dvostrukom sloju“: prednji dio naočala je u dva tona, sa gornjim, lagano uzdignutim kontrastnim dijelom, što se provlači i na ručkama.
Za neke od ovih modela koriste se i povijesne G-15 leće, napravljene 50-ih godina za vojne potrebe, a karakterizira ih sposobnost blokiranja radijacije i odbljeska.
Model Wayfarer postaje hit 1950-ih kada ih je ljepotica Audrey Hepburn nosila u kultnom filmu „Breakfast at Tiffany’s“. Naočale su odmah postale „must have“ modni dodatak svih tadašnjih buntovnika bez razloga.
Ulice pune Wayfarerica
Među njima su, godinama kasnije, bili John Belushi i Dan Aykroyd u filmu „The Blues Brothers“, čiji su zaštitni znak, osim nevjerojatno zabavnog i originalnog plesa, bile upravo te naočale, koje nisu nikada skidali s lica.
Od tada, ove naočale postale su sinonim za „street look“ , a ne mogu im odoljeti niti brojni svjetski jetseteri. Victoria i David Beckham, Kate Moss, Johnny Deep, Kate Hudson i Lily Allen tek su neki od ponosnih vlasnika ovih retro naočala.
Ray Ban Wayfarer je dostupan u dva modela: RB 2140 i RB 2143, a maloprodajna cijena je od 1080 kuna.
RB 2140 je izvorna reprodukcija originalnog modela iz 1952. godine koja vjerno prati detalje i karakteristični oblik, poput onih Audrey Hepburn.
Nose se s osmijehom
Naočale su u potpunosti napravljene od visokokvalitetnog materijala acetata, a dostupne su u uzbudljivim i upečatljivim bojama koje privlače pažnju i mame osmjeh na lice: crvena, ružičasta, ledeno-bijela, svijetlo plava, ljubičasta…
RB 2143 je svojevrsna klasična „evolucija“ Wayferer-a prvi puta napravljenog 1980. godine poznatijeg pod imenom „Street neat“.
Od osnovnog modela se razlikuje po „dvostrukom sloju“: prednji dio naočala je u dva tona, sa gornjim, lagano uzdignutim kontrastnim dijelom, što se provlači i na ručkama.
Za neke od ovih modela koriste se i povijesne G-15 leće, napravljene 50-ih godina za vojne potrebe, a karakterizira ih sposobnost blokiranja radijacije i odbljeska.
You must be logged in to post a comment Login