Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Beauty report

Varka zvana Photoshop

U 30 sekundi do izgleda fotomodela

Ljepota je prolazna, no ne i u Photoshopu koji već godinama predstavlja desnu ruku urednicima modnih magazina, svjetskim zvijezdama i marketinškim guruima. Iako smo svi mi svjesni mogućnosti čarobnog kista, uvid u proces preobrazbe prosječne djevojke u onu s plakata, stvara neko drugo viđenje pojma ‘ljepote’.

Uz dobro poznavanje Photoshopa, koji već 23 godine uspješno prekriva sitne nedostatke, u tren oka mijenja boju tena, jednim klikom stanjuje tijelo te mijenja boju kose i očiju, i vi možete postati Barbie. Tako naoko ‘obična’ žena u samo 30 sekundi postaje još jedna figura kojoj se divimo.

Raskrinkati Photoshop odlučila je i studentica fotografije Anna Hill koja je na trenutak postala glavni lik reklamnih kampanja. Tako se pod nazivom ‘Beauty Is Only Pixel Deep’ krije projekt koji otkriva koliko daleko u iskrivljavanju stvarnosti Photoshop može ići.

photoshop1Svoj stav prema nedostižnim idealima ljepote nedavno je pokazala i mađarska glazbenica Csemer Boglarka poznatija kao Boggie. Pjevajući svoj prvi single Nouveau Parfum predočila je vlastitu transformaciju i šokirala sveopću javnost. Na početku spota njeno je lice bez imalo šminke, izgleda umorno, ima podočnjake, frizura je nedorađena. No, korak po korak, nakon grafičke dorade, ona se pred očima gledatelja pretvara u glamuroznu ljepoticu. Boja i oblik očiju, ten i zubi u potpunosti se izmjenjuju, a u jednom trenutku grafičar ‘uzima’ oko i pomiče ga kako bi stvorio umjetnu simetriju lica.

Svojim potezom glazbenica upućuje kritiku konzumerizmu i ukazuje na važnost samopouzdanja. Pjesma, koju pjeva na francuskom, počinje s popisom brendova i dizajnera klao što su Prada, Hugo Boss, Chanel, Giorgio Armani i Lancome, a refren glasi: ‘Nisam proizvod’.

Isto kao što ovo moćno oružje ljepote može smanjiti opseg, tako se preobrazba često kreće i u suprotnom smjeru. Da manekenke, čiji izgled ponekad graniči s anoreksijom, ponekad nisu dovoljno ‘dobre’ za modne angažmane izvan piste potvrdila je i jedna od najpopularnijih manekenki današnjice – mlada Britanka Cara Delevingne. Plavuša koja je osvojila čak i samog Karla Lagerfelda nedavno je osvanula u novoj kampanji poznatog brenda donjeg rublja La Perla. Lijepa Cara tako je zahvaljujući moćnom Photoshopu preko noći dobila savršen dekolte kao i desetak kilograma više, što se moglo primijetiti po njezinim savršeno zaobljenim bokovima i stražnjici.

cara tekst

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Beauty report

Osim što proljeće donosi laganije i vedrije outfite, cvjetne parfeme i općenito vedrije raspoloženje, proljeće nas tjera i na promjenu frizura.

Darivanje

Eucerin Hydro Protect fluid za zaštitu lica od sunca SPF 50+ prikladan je za svakodnevnu upotrebu.

Zanimljivosti

Zahvaljujući inovativnom partnerstvu između održivog modnog brenda Krie Designa i projekta Provir, ribarske mreže postale su naš saveznik u borbi protiv zagađenja mora i...

Trendovi

Ako dosada niste čuli za KALLOS, sigurni smo da ćete sada zapamtiti jer vjerujemo da uskoro neće postojati žena (ili muškarac) koji neće poželjeti...

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.