Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Beauty report

Varka zvana Photoshop

U 30 sekundi do izgleda fotomodela

Ljepota je prolazna, no ne i u Photoshopu koji već godinama predstavlja desnu ruku urednicima modnih magazina, svjetskim zvijezdama i marketinškim guruima. Iako smo svi mi svjesni mogućnosti čarobnog kista, uvid u proces preobrazbe prosječne djevojke u onu s plakata, stvara neko drugo viđenje pojma ‘ljepote’.

Uz dobro poznavanje Photoshopa, koji već 23 godine uspješno prekriva sitne nedostatke, u tren oka mijenja boju tena, jednim klikom stanjuje tijelo te mijenja boju kose i očiju, i vi možete postati Barbie. Tako naoko ‘obična’ žena u samo 30 sekundi postaje još jedna figura kojoj se divimo.

Raskrinkati Photoshop odlučila je i studentica fotografije Anna Hill koja je na trenutak postala glavni lik reklamnih kampanja. Tako se pod nazivom ‘Beauty Is Only Pixel Deep’ krije projekt koji otkriva koliko daleko u iskrivljavanju stvarnosti Photoshop može ići.

photoshop1Svoj stav prema nedostižnim idealima ljepote nedavno je pokazala i mađarska glazbenica Csemer Boglarka poznatija kao Boggie. Pjevajući svoj prvi single Nouveau Parfum predočila je vlastitu transformaciju i šokirala sveopću javnost. Na početku spota njeno je lice bez imalo šminke, izgleda umorno, ima podočnjake, frizura je nedorađena. No, korak po korak, nakon grafičke dorade, ona se pred očima gledatelja pretvara u glamuroznu ljepoticu. Boja i oblik očiju, ten i zubi u potpunosti se izmjenjuju, a u jednom trenutku grafičar ‘uzima’ oko i pomiče ga kako bi stvorio umjetnu simetriju lica.

Svojim potezom glazbenica upućuje kritiku konzumerizmu i ukazuje na važnost samopouzdanja. Pjesma, koju pjeva na francuskom, počinje s popisom brendova i dizajnera klao što su Prada, Hugo Boss, Chanel, Giorgio Armani i Lancome, a refren glasi: ‘Nisam proizvod’.

Isto kao što ovo moćno oružje ljepote može smanjiti opseg, tako se preobrazba često kreće i u suprotnom smjeru. Da manekenke, čiji izgled ponekad graniči s anoreksijom, ponekad nisu dovoljno ‘dobre’ za modne angažmane izvan piste potvrdila je i jedna od najpopularnijih manekenki današnjice – mlada Britanka Cara Delevingne. Plavuša koja je osvojila čak i samog Karla Lagerfelda nedavno je osvanula u novoj kampanji poznatog brenda donjeg rublja La Perla. Lijepa Cara tako je zahvaljujući moćnom Photoshopu preko noći dobila savršen dekolte kao i desetak kilograma više, što se moglo primijetiti po njezinim savršeno zaobljenim bokovima i stražnjici.

cara tekst

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Darivanje

Afroditin serum s učinkom botoksa je potpuno zaludio cijelu Adria regiju! Gotovo da i nema osobe koja nije čula za Afroditin X LIFTING SHOT...

Trendovi

Dok ubrzano hitamo prema ljetnim mjesecima i svim izazovima koje nosi izlaganje suncu i toplini, upravo sada je idealno vrijeme za brigu o zdravlju...

Moda

Fashion&Friends, najpoznatiji multibrand koncept kao i  Fashion Company, vodeća modna kompanija u jugoistočnoj Europi slavi, a kada Fashion Company slavi, slavimo svi!

Trendovi

Nazivaju ga trendom, no tihi luksuz (eng. quiet ili silent luxury) mnogima je životna modna filozofija.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.