Vježbe za seksi utegnuto tijelo

Ovaj trening odradite tri puta tjedno. Izvedite 15 ponavljanja jedne vježbe, odmorite se maksimalno deset sekundi pa prijeđite na 15 ponavljanja nove vježbe. Sve vježbe ponovite u tri kruga.

Iskorak sa zakretanjem

Ova je vježba idealna za cijelo tijelo.

Stanite uspravno sa stopalima u širini bokova. Iskoračite naprijed lijevom nogom, a torzo zakrenite u lijevo kako savijate koljeno i spuštate tijelo sve dok vam bedro nije paralelno s podom. Zakrenite torzo natrag prema sredini i odgurnite se lijevom petom u početni položaj. Ponovite iskorak drugom nogom – to je jedno izvođenje.

Obrnuti ''drvosječa''

Ova je vježba idealna za trbušne mišiće i mišiće jezgre.

Primite medicinku (ako vježbate kod kuće, primite bučicu ili predmet slične težine) s obje ruke. Držeći prsa ravnima spustite se u čučanj, a loptu spustite ispod desnog kuka. U tečnom pokretu se uspravite, odupirući se petama, a loptu dijagonalno podignite do lijevog ramena, sve dok vam noge nisu ravne. Vratite se u početni položaj. Izvedite ukupno 15 ponavljanja na lijevu stranu, pa 15 na desnu – to je jedna serija.

Rumunjsko mrtvo dizanje jednom nogom

Ova je vježba idealna za mišiće jezgre i gluteuse.

Stanite uspravno sa stopalima u širini kukova, podignite desno stopalo, a desnu ruku ispružite ispred sebe. Naginjući se unaprijed iz kukova, držite leđa ravnima, podignite desnu nogu i ispružite ju dok vam tijelo ne dobije oblik slova T. Desnu ruku ispružite prema podu. Vratite se u početni položaj i ponovite ukupno 15 puta. Cijelu vježbu ponovite podižući drugu ruku i nogu 15 puta, što je zajedno jedna serija.

Bočna daska

Ova je vježba idealna za cijelo tijelo.

Legnite na lijevi bok s ravnim nogama – desno stopalo položite na lijevo. Oslonite se na lijevi podlakticu i podignite bokove tako da vam tijelo tvori ravnu liniju od stopala do glave.
Desnu ruku položite na desni bok. Ostanite u izdržaju jednu minutu. Zamijenite stranu.

Ordinacija.hr