GANT slavi 70 godina

Tijekom 2019., GANT obilježava 70 godina osnivanja američkog premium lifestyle modnog branda. Od kreiranja kvalitetnih košulja 1949. godine, do komada koji su u posljednjih godina 70 godina postali ikone ove premium lifestyle marke, GANT danas čvrsto drżi poziciju jednog od najutjecajnijih brendova u modnoj industriji. U godini obilježavanja obljetnice, GANT posebno slavi svoje naslijeđe odajući počast svojim povijesnim komadima i znatiželjnoj poslovnoj kulturi koja je definirana credom “Never Stop Learning.”

 

 

Znatiželja je integralni dio GANTA još od osnutka kompanije prije 70 godina na sveučilištima američke Istočne obale. Tijekom 7 desetljeća, GANT je bio vođen inovativnošću proizvoda, konstantno radeći na unaprjeđivanju komada po kojima je postao prepoznatljiv. Button-down shirt (košulja), Club Blazer (klupski blejzer), Chino Pant (chinos hlače), Piqué (polo majica), Heavy Rugger (jersey polo majica), GANT Varsity Jacket i Cable Knit (pulover s uzorkom pletenica), imali su krucijalnu ulogu u izgradnji sedamdesetogodišnje uspješne priče branda. Ovi klasici, nastali na američkoj Istočnoj obali, s vremenom su, u nešto sofisticiranijoj verziji prihvaćeni i u Europi.

 

 

Krilatica “Never Stop Learning” kontinuirano je pokretačka sila za inovacije u GANTU. S nestrpljenjem se očekuje GANTOVA najava svojevrsnog nastavka uspješne TV serije “Couple Thinkers” iz 2017. koja do sada ima više od 14 milijuna pregleda. Novi dokumentarac bit će predstavljen na svjetski renomiranom Tribeca Film Festivalu u New Yorku u svibnju ove godine.

“7 Decades, 7 Icons” globalno je predstavljena kampanja, lansirana 7. veljače na 70 tržišta na kojima je GANT prisutan, diljem svijeta.