Veliko slavlje mode obilježilo finalnu večer BIPA FASHION.HR-a

Finalnu večer najvećeg modnog događaja u regiji – BIPA FASHION.HR-a – obilježilo je veliko slavlje mode, koje su na pisti priredili dizajneri: Ivica Skoko, Ana Maria Ricov, Martina Felja, BiteMyStyle by Zoran Aragović i IK studio Ivice Klarića. Publika je imala priliku uživati u kolekcijama poznatih dizajnera, ali i u odličnom scenskom nastupu te kreativnim produkcijskim rješenjima. No, najveće iznenađenje za sve gledatelje svakako je uvođenje inovativne VR tehnologije u svijet mode. BIPA FASHION.HR, koji je u posljednjih nekoliko sezona prikazao nevjerojatna produkcijska rješenja, ovog je puta napravio još jedan korak naprijed. U suradnji sa Samsungom, ova nevjerojatna tehnologiju prvi put je integrirana u modnu priču, koja će ljubiteljima  mode omogućiti nevjerojatan pristup različitim segmentima projekta kroz virtualnu stvarnost. Ovom  suradnjom FASHION.HR među prvima u svijetu, i prvi u regiji, uvodi virtualnu stvarnost u svijet mode. .

Ivica Skoko otvorio je posljednju večer BIPA FASHION.HR-a revijom glamuroznih večernjih haljina kojom dominiraju romantika, ženstvenost i raskošni materijali. Kolekcijom, za koju sam dizajner kaže kako je najromantičnija dosad, Ivica Skoko na modno prijestolje vraća ženstvenost u punom sjaju. Pritom koristi raskošne krojeve i vrhunske materijale. Duge haljine izrađene su od materijala koji obavijaju siluetu otkrivajući najnježnije i najljepše od ženskog tijela dok su čipke u pastelnim bojama pudera, vanilije, zlata ili nježne roze boje odličan odabir za žene koje vole eleganciju davnih 40.-tih godina prošlog stoljeća.

 

Ana Maria Ricov predstavila je kolekciju proljeće/ljeto, a inspiraciju je pronašla u utjecaju japanske kulture. Konstrukcijski elementi kimona preneseni su u odjevne predmete, kao i Sakura (trešnjin cvat) koji je apliciran na tkaninu. Kolorit također prati proljetni cvat, pa se kolekcijom provlači tamna nijansa lososa, ljubičasta, boja slonovače te crna. Slojevita forma kroz koju se isprepliću mekane i transparentne tkanine u kombinaciji s gustim i šuškavim tkaninama, te volani i kontrasti daju odjeći dinamiku i razigranost.

 

Martina Felja ženu u nadolazećoj proljetnoj sezoni vidi u ženstvenim i izazovnim haljinama. Kolekcija se bazira na jednostavnim krojevima koji prate žensku siluetu, a nit vodilja su detalji koji dominiraju. Dizajnerica je koristila materijale poput viskoznog makoa, svilenih izvezenih muslina, pamučne makrame čipke te 3D čipke koje je ukrasila detaljima poput resa, perli i ruža.

 

BiteMyStyle by Zoran Aragović prikazao je kolekciju za proljeće/ljeto pod nazivom Cupcake i u skladu s tim ponovno je u prvi plan vratio boje te geometrijske uzorke po kojima je prepoznatljiv. U retro romantičnom duhu ovog proljeća nosit će se voluminozne suknje midi dužine, korzet haljine s tilom ili pak oversized košulje u kombinaciji s hlačama uskog kroja. Paletom boja dominiraju žuta, pink, bijela i pastelne nijanse plave i zelene. Nakon nekoliko sezona pauze, Aragović je kolekciju odjeće nadopunio mini serijom torbica izrađenih od pleksiglasa i umjetne kože. Obožavatelje je na pisti iznenadila Ella Dvornik, zaštitno lice kolekcije, dok je za posebnu atmosferu tijekom revije bio zaslužan glazbeni band DemeNtronomes.

 

Revija Ivice Klarića pod pokroviteljstvom Samsunga zatvorila je 21. po redu BIPA FASHION.HR. Dizajner omiljen kod muškog dijela publike i ove je sezone uspio iznenaditi sve svoje obožavatelje. Prepoznatljiv po savršeno krojenim muškim odijelima, već drugu sezonu zaredom Ivica Klarić iznenađuje kolekcijom koja se može definirati kao sportska casual kolekcija. Tako su se na pisti mogle vidjeti traperice, trenirke, sportske majice, avijatičarske jakne koje dizajner s prepoznatljivim potpisom u finalnoj izradi obogaćuje nizom detalja kao što su epolete, falde i veliki džepovi. A uz dizajn Ivice Klarića na reviji su se savršeno uklopili i najnoviji Samsung gadgeti.

 

21. po redu BIPA FASHION.HR u pet je dana, od 15. do 19. ožujka, predstavio najbolje od hrvatske modne industrije. Održano je 14 modnih revija, koje je pogledalo više od 200 akreditiranih predstavnika medija te gotovo 4000 gledatelja