Spojite se s nama

Bok, što tražiš?

SheShe

Budi fit

3 vježbe za savršenu guzu

Malo vremena i odgovarajuće vježbe dovoljni su za savršen izgled.

Istesati najveći mišić u tijelu – očima ugodni gluteus maximus te imati lijepu guzu možete ako se posvetite vježbanju. Svi će se okretati za vama ako neko vrijeme odvojite za sljedeće vježbe.

1. Čučnjevi

Istezanje mišića na guzi te odgovarajući oblik postići ćete ako nekoliko puta tjedno napravite tri puta po dvije serije od 15 čučnjeva. Dok vježbajte uzmite u ruke bućice ili utege te povećajte opterećenje tijela.



2. Bočno dizanje nogu

Namjestite se na spužvu ili strunjaču u bočni položaj. Podižite gornju nogu od donje. To ponovite sa svakom nogom dva puta po jednu seriju od 25 vježbi. Unutarnji dio stražnjice prema bedrima bit će zategnutiji.


3. Stiskavac

Lezite na leđa te podižite guzu u zrak pritom ju stiskajući. Vježbu ponovite u dvije serije po dvadeset puta. Lakše je ako koristite pilates loptu i stavite ju ispod peta. Ako kombinirate ove tri vježbe svaki dan, ovisno o tom što vam se vježba, guza će kroz neko vrijeme biti prćasta i zamamna.


Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Više

Savjeti stručnjaka

Kad ste pod stresom, mozak šalje tijelu signale pripreme za borbu pa se napinje svaki mišić u tijelu, a puls se ubrzava.

Duh i tijelo

Kod vježbanja je važno pronaći aktivnosti u kojima ćete uživati, a ne da vam one budu teret.

Duh i tijelo

Svi znamo što trebamo raditi da bi smršavili, ali kako – to raditi (redovno i dovoljno dugo) nas muči.

Budi fit

Motivacija je ključna, a mi donosimo savjete kako se motivirati na vježbanje kod kuće.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.