Uoči Olimpijskih igara Rio 2016, Samsung, globalni partner olimpijskih igara na području opreme za bežične komunikacije, premijerno je predstavio reklamni spot „Himna“. U sklopu globalne kampanje za Olimpijske igre, TV i digitalni sport Samsunga ima za cilj obrisati geografske granice i ujediniti svijet ispreplićući segmente nacionalnih himni nekoliko država kako bi stvorio jednu himnu koju će oživjeti sportaši i navijači diljem svijeta.
Reklamni spot „Himna” započinje djevojčicom iz Australije koja pjeva stih nacionalne himne Bocvane, snimajući se na pametni telefon Samsung Galaxy S7 edge. U reklamnom spotu, pametni telefon Samsung Galaxy putuje diljem svijeta, snimajući i dijeleći glasove navijača i sportaša iz čitavog svijeta koji pjevaju stihove nacionalnih himni. Stih za stihom, nastaje nova himna, pružajući gledateljima uvid u to kako inovativni mobilni proizvodi i tehnologije tvrtke Samsung omogućavaju nadilaženje zemljopisnih granica, ujedinjujući svijet.
Šest sportaša pojavljuje se u spotu, a svaki od njih ima svoju priču o rušenju granica i savladavanju prepreka prilikom ostvarivanja napretka u cilju postizanja vlastitih ciljeva. Sportaši koji sudjeluju u spotu su:
- Tom Daley (Velika Britanija, ronjenje) – osvajač brončane olimpijske medalje na igrama u Londonu 2012., platforma od 10 m
- Alysia Montano (SAD, atletika) – 5. mjesto na igrama u Londonu 2012. u utrci na 800 m
- Arnaud Assoumani (Francuska, Paraolimpijske igre, atletika) – dvostruki osvajač srebrne paraolimpijske medalje na igrama u Londonu 2012., u troskoku F46 i skoku u dalj F46, osvajač zlatne paraolimpijske medalje na igrama u Pekingu 2008., skok u dalj F46, osvajač brončane paraolimpijske medalje na igrama u Ateni 2004., skok u dalj f46
- Margret Rumat Rumat Hassan (Južni Sudan, atletika)
- Shelley Watts (Australija, boks)
- Gabriel Medina (Brazil, daskanje) – svjetski prvak 2014. (WSL)
Gore navedeni sportaši sudjelovat će u brojnim digitalnim i društvenim sadržajima, u najavi i za vrijeme trajanja igara u Riju 2016., pričajući svoje priče o rušenju granica i savladavajući prepreka, pomažući navijačima diljem svijeta razumjeti značenje poruke „Do What You Can’t“.
– Uzbuđen sam što se nalazim među talentiranim i odlučnim sportašima koju sudjeluju u spotu „Himna” tvrtke Samsung i što mogu podijeliti svoju priču o savladavanju prepreka uoči Olimpijskih igara u Riju 2016. Tijekom sportske karijere savladao sam nekoliko prepreka, ali zahvalan sam na izazovima jer su me učinili snažnijim i još odlučnijim. Nadam se da će moja priča nadahnuti navijače diljem svijeta da se odlučno suoče sa svojim izazovima – izjavio je Tom Daley
– Kad sam imao pet godina, gledao sam sportaše na televiziji kako trče i skaču pa sam i sam to poželio. Od tog sam trenutka znao da želim biti sportaš. I danas mi je sport glavna okupacija. Izuzetno je što sport ima nevjerojatnu moć okupljanja ljudi različitih okruženja, kultura i jezika. Sudjelovanje u spotu „Himna” tvrtke Samsung sjajan je način pokazivanja kako svi dijelimo iste vrijednosti te da se neovisno o različitim jezicima i kulturama međusobno razumijemo – izjavio je Arnaud Assoumani
– Na Olimpijskim igrama mladih u Nanjingu 2014. sudjelovala sam kao nezavisni olimpijski natjecatelj, ali u Riju će se po prvi put zavijoriti zastava Južnog Sudana i to će biti poseban trenutak za mene i moju državu. Sama činjenica što sam dio skupine sportaša kojima Samsung odaje priznanje, pokazuje koliko je sport u Južnom Sudanu napredovao. Na svom putu prema Olimpijskim igrama u Riju 2016. savladala sam brojne prepreke, uključujući građanske nemire i nedostatak objekata za trening. To je veliko postignuće, ali namjeravam nastaviti pomicati granice – izjavila je Margret Rumat Rumat Hassan
– Mama i tata prvu su mi dasku za surfanje poklonili kad sam imao osam godina i odmah sam se zaljubio. Bilo je izazovno surfati u Brazilu jer ljudi nisu znali puno te nije bilo mogućnosti profesionalno se baviti ovim sportom. Nastavio sam naporno trenirati, a kad sam 2014. godine osvojio naslov svjetskog prvaka, surfanje je u mojoj državi dobilo status profesionalnog sporta. Kad sam na podiju 2014. godine čuo nacionalnu himnu Brazila, ali i svaki put kad je čujem, preplave me emocije i osjećaj ponosa. Mislim da se do događa u svakoj državi i svakom sportašu, što nadahnjuje. Spot „Himna” tvrtke Samsung sjajna je jer se radi o pjesmi koja može ujediniti i nadahnuti cijeli svijet – izjavio je Gabriel.