Trendovi

Answear pokrenuo kampanju “I am a feminist” povodom Međunarodnog dana nasilja nad ženama

 Answear.Lab, modni brend online trgovine Answear poznat po društvenom aktivizmu, pokrenuo je kampanju I am a feminist, povodom Međunarodnog dana borbe protiv nasilja nad ženama.

 Answear.Lab, modni brend online trgovine Answear poznat po društvenom aktivizmu, pokrenuo je kampanju I am a feminist, povodom Međunarodnog dana borbe protiv nasilja nad ženama. U kampanji su im se pridružili poznati hrvatski celebrityji i influenceri Vlaho Arbulić, Nataša Janjić sa suprugom Nenadom Medančićem te Nana Nadarević s partnerom Silvijem Pleštinom, koji su u znak podrške odjenuli majice Answear.Laba s natpisom „I am a feminist“. Slike su objavili na svojim profilima društvenih mreža i poručili da su i oni feministi.

Treba li nam još uvijek feminizam

Iako to možda na prvi pogled ne vidimo, odgovor na pitanje treba li nam još uvijek feminizam još uvijek glasi – treba. Svijet je još daleko od prave ravnopravnosti spolova, pogledajmo samo ekonomiju, upravljanje, politiku, znanost, a zatim pogledajmo posvećenost roditeljskim obavezama. Muški glasovi još uvijek dominiraju u mnogim područjima, stakleni strop i dalje sprječava žene u profesionalnom napredovanju, a razlika u visini primanja između muškaraca i žena je 2020. godine u Hrvatskoj iznosila 11,2 posto, dok je razlika u iznosu mirovina iznosila 30,4 posto. Na štetu žena, ako ste se možda pitali.

Upravo je zato važno otvarati ove teme, otvoreno razgovarati i educirati kako žene tako i muškarce, kako bismo se aktivno suprotstavili rodnoj diskriminaciji. Feministice se ne bore za privilegije žena niti za oduzimanje prava muškarcima. Feminizam je borba za jednaka prava, mogućnosti i prilike za oba spola u društvenom, političkom i ekonomskom kontekstu. Zato je uloga muškaraca u ostvarivanju rodne pravde izuzetno važna. A dobar primjer za to je baš ovaj, gdje se muškarci uključuju i solidariziraju sa ženama tako što se deklariraju kao feministi.

Kada malo razmislite, svatko tko poštuje UN-ovu Opću deklaraciju o ljudskim pravima je zapravo feminist jer vjeruje i priznaje da su svi ljudi slobodni i jednaki. Upravo je to feminizam, ništa više od želje za jednakošću. I sve dok ne bude tako, feminizam nam itekako treba.

Međunarodni dan borbe protiv nasilja nad ženama podsjeća nas da još puno toga trebamo učiniti na temi materijalne, pravne, političke i društvene jednakosti, kao i na osnaživanju i zaštiti žena, ali i senzibiliziranju javnosti za ove teme. Brend Answear.LAB, koji bodri i podržava žene u njihovoj borbi za sebe, potiče sve muškarce da stanu uz žene i pruže im podršku. Ravnopravnost spolova je i muški problem jer pogađa njihove kćeri, supruge, majke, prijateljice pa tako u konačnici i njih same.

Kako postati feminist

Svi mi možemo biti feministice i feministi. Feminizam je, na primjer, dijeljenje roditeljskih obveza i ravnopravan pristup odgoju sinova i kćeri. Postizanje ravnopravnosti složen je problem – s jedne strane zahtijeva osnaživanje žena kako bi vjerovale u sebe i zauzele se za vlastita prava, a s druge strane trebamo uključiti muškarce kako bi postali saveznici u borbi. Osim zauzimanja ispravnog stava, možete se aktivno uključiti u podršku organizacijama i zakladama koje se bave ženskim pravima i razvojem. A možete se i pridružiti kampanji #IAMFEMINIST.

Answear.Lab je moda sa stavom

Modna online trgovina Answear ima svoj vlastiti brend Answear.Lab, koji se od samog  početka zdušno zauzima za žene. Odvažno iskazivanje angažmana u društvu upisano je u DNK brenda, a sve su kolekcije povezane s društvenim stavovima. Za Answear.Lab moda predstavlja platformu koja omogućuje potragu za idealnom društvenom jednakošću i kanal kojim se mogu komunicirati brojne važne poruke. Kolekcije se proizvode u limitiranim količinama, od održivih i ekoloških materijala, u suradnji s malim europskim tvornicama i nezavisnim dizajnerima.

Ne propustite

Moda

Fashion&Friends, najpoznatiji multibrand koncept kao i  Fashion Company, vodeća modna kompanija u jugoistočnoj Europi slavi, a kada Fashion Company slavi, slavimo svi!

Trendovi

Nazivaju ga trendom, no tihi luksuz (eng. quiet ili silent luxury) mnogima je životna modna filozofija.

Fashion report

Novom kampanjom Answear želi naglasiti svoje pozicioniranje kao brend koji se usredotočuje na visokokvalitetne proizvode i odabrane premium brendove.

Fashion report

Najljepša FREYWILLE impresionistička cvjetna rapsodija je kolekcija nakita Hommage à Claude Monet.

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version