Spojite se s nama

Bok, što tražiš?

SheShe

Gastronomija

Doručak za mršavljenje

Zdrava hrana ujutro pomaže kod gubljenja kilograma.

Doručak je najvažniji obrok u danu. Organizmu pruža energiju potrebnu za normalno funkcioniranje tijekom dana, budi metabolizam, održava nas sitima dulje vrijeme i sprječava prejedanje nezdravom hranom. Ne pojedete li nešto barem sat vremena nakon što ste se probudili, to će imati negativan utjecaj na razinu glukoze u krvi, što će uzrokovati pretjeranu žudnju za slatkom hranom i prejedanje tijekom dana.

Donosimo namirnice koje su najbolji izbor za doručak, a koje pomažu u mršavljenju.

Ugljikohidrati

Ugljikohidrate je najbolje jesti ujutro jer organizmu daju potrebnu energiju, a sagorijevaju se tijekom dana. Zob je zdrava žitarica bogata vlaknima i sporo oslobađajućom energijom te stoga dulje zadržava osjećaj sitosti. Zdjela zobene kaše s voćem i proteinom sirutke pruža organizmu potrebnu količinu ugljikohidrata i proteina.



Proteini

Želite li smršaviti, ugljikohidrate, čiji su odličan izvor cjelovite žitarice poput zobene kaše, morate kombinirati s proteinima. Mliječni proizvodi često sadrže puno kalorija i masti, stoga odaberite niskokalorične namirnice kao što je jogurt. Izbjegavajte crveno meso kao što je šunka te radije odaberite sendvič od piletine ili puretine.

Jaja

Jaja sadrže željezo, kalcij, proteine i esencijalne masne kiseline. Iako cijelo jaje pruža sve potrebne nutrijente, cijelo jaje sadrži 75 kalorija, dok bjelanjak sadrži samo 17. Jedite kuhana jaja s gljivama, svježim špinatom, paprikom i maslinovim ulje te uz kruh od cjelovitih žitarica.



Voće

Voće je bogato vitaminima i nutrijentima, a najbolje je jesti ga natašte. Kada ne stignete jesti kod kuće, na posao možete ponijeti neku voćku ili napraviti voćnu salatu. Međutim, želite li smršaviti, jedite lubenicu, papaju, breskve i marelice, koje su siromašne šećerom, za razliku od banana, naranči i grožđa. Od voća i jogurta možete napraviti i zdravi shake koji je idealan za doručak.



Pića

Određena pića pomažu u mršavljenju, dok neka sadrže prazne kalorije. Većina ljudi dan započinje kavom, koja u kombinaciji s mlijekom sadrži puno kalorija. Stoga, ukoliko ne pijete crnu kavu ili espresso, zamijenite cappuccino nemasnim mlijekom ili sokom razrijeđenim vodom. Shake od voća napravite s jogurtom, a izbjegavajte sok od naranče jer sadrži puno kalorija. Umjesto njega, odaberite sok od povrća ili sok od jabuke, koji, prema istraživanjima, pomaže u mršavljenju.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Pročitajte još

Gastronomija

Bacite se u izradu svog keto kruha i uživajte bez grižnje savjesti.

Savjeti stručnjaka

Ako još niste sudjelovali u popularnom Veganuary izazovu, sad je pravi trenutak. Otkrijte prednosti veganske prehrane kroz izazov koji je odličan za vaše zdravlje...

Zdravstveni karton

Otkad smo popile čaj od đumbira, više ne želimo piti kupovne čajeve

Gastronomija

Idealan početak dana ne možemo zamisliti bez nutritivnog i ukusnog doručka.

Advertisement