Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Gastronomija

Hrana koja obuzdava apetit

Jedite manje, a osjećajte se sito.

Postoji hrana koja nam pomaže da se duže osjećamo sitima i manje jedemo. Te su namirnice osim toga i zdrave, pa ćemo u svoj organizam unijeti i potrebne vitamine, minerale i vlakna koja su nužna za zdravo funkcioniranje našeg tijela i uma.

Voda


S nula kalorija voda je uglavnom odgovor na sve kad je riječ o našem tijelu. Kako biste smanjili apetit, prije svakog jela popijte čašu vode.

Jabuke


Žvakanje jabuke je podugačak proces koji vašem umu daje vrijeme da registrira jeste li siti ili ne. Jabuke sadrže i puno vlakana, što nadopunjuje taj osjećaj sitosti.

Pinjoli


Pinjoli sadrže više bjelančevina od bilo kojih drugih sjemenki, kao i pinolinsku kiselinu, prirodnu polinezasićenu masnoću koja stimulira dva hormona koji potiskuju glad. Hormoni su ključni jer mozgu govore kad ste siti.

Zobena kaša

Zobena kaša je jedna od najzdravijih oblika ugljikohidrata, a njezin nizak glikemijski indeks znači da polako ulazi u krvotok, zbog čega se mnogo duže osjećate sitima.

Koštice od lana


Sirove koštice od lana  bogat su izvor omega 3 masnih kiselina i vlakana. Što više vlakana uključite u svoju prehranu, to će se polakše podizati razine šećera u krvi, a time ćete duže ostati siti.

Umeboshi šljive

Poznate kao hrana koja skuplja, umeboshi šljive vam pomažu da se borite sa željom za šećerom i zadovoljavaju vašu potrebu za slatkim.

Juha

Za predjelo pojedite juhu i osjećat ćete se sito te pojesti manje glavnog jela i deserta.

Metro-portal.hr

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Gastronomija

Za više ideja o tome što možete ponijeti na piknik, donosimo jednostavne recepte za super jela gotova u svega pola sata!

Gastronomija

Donosimo deset namirnica koje pomažu u smanjenju apetita i uz koje se lakše mršavi.

Brinimo jedna o drugoj

Akne, suha koža i kosa, lomljivi nokti pa čak i stanja poput ekcema, dijelom su rezultat genetike, a dijelom neadekvatne prehrane.

Savjeti stručnjaka

Kompulzivno prejedanje je težak, potencijalno životno ugrožavajući, ali i izlječiv poremećaj prehrane.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.