Spojite se s nama

Bok, što tražiš?

SheShe

Budi fit

Jednostavna dijeta za manje kilograma

Nepovratno izgubite do 3,5 kilograma u mjesec dana.

Ako želite smanjiti svoju tjelesnu težinu, a za vas nisu rigorozne dijete koje vam uvelike ograničavaju, imamo pravo rješenje!

Najbolji rezultati postižu se polaganim tempom, bez naglih promjena. Jedino ćete tako osigurati zdravo mršavljenje i usvojiti zdrave navike zbog kojih ćete istopiti suvišno salo. Naglim odricanjem većeg postotka svog uobičajenog jelovnika ćete brzo izgubiti kilograme, ali ćete jednako tako i brzo prestati s tim režimom prehrane i sve izgubljeno vratiti u kratkom roku.

Slijedite jednostavnu formulu: doručak mora biti obilan, ručak manje konkretan, a večera siromašna. Između obroka se posvetite malim međuobrocima i nemojte gladovati.

Dva tvrdo kuhana jaja, bijeli sir, jogurt i zelena salata će vas zasititi, ali ne i učiniti debelima. Ako tražite saveznika mršavljenja, to je onda jabuka! Ovo je voće pun pogodak – jabuku pojedite za doručak, dvije između jela ili kad god vas uhvati glad. Vlakna će vam ujedno i pomoći kod probave, a ne samo da jabuke predstavljaju izvrsni nutrijent za epitel debelog crijeva, nego također igraju važnu ulogu u zaštiti protiv raka debelog crijeva, bolesti česte u zapadnim zemljama.



Izbjegavajte slatkiše i tjesteninu
koja sadrži puno ugljikohidrata, a dijeta i ljuta hrana se nikako ne podnose. Jednako tako izbjegavajte alkoholna pića koja donose samo prazne kalorije i smanjite količinu soli koju unosite.

Osim ribe koja je bogata omega-3 masnim kiselinama neka se na vašem jelovniku nađe i bezmasno meso (piletina ili puretina). Pripremajte ga bez ulja s puno zelenog kuhanog povrća. Uz meso i salate izbjegavajte umake na bazi vrhnja i majoneze koji su neprijatelji vaše linije. Salate začinite maslinovim uljem i jabučnim octom koji pospješuje mršavljenje i godi metabolizmu. Upravo su ove namirnice okosnica mediteranske prehrane, poznate po tome da njeni sljedbenici nemaju problema s pretilošću, a ujedno pucaju od zdravlja.



Ako kod svakog obroka uzimate repete, prisilite se smanjiti unos hrane na samo jednu porciju. Često hranu brzinski "trpamo" u sebe i ne stignemo osjetiti poruke sitosti koje nam mozak šalje. One stižu prekasno – tek nakon dvadesetak minuta. Obavezno se puno krećite i povećajte razinu tjelesne aktivnosti. To ne mora nužno podrazumijevati članarinu u teretani – vježbati možete kod kuće, a čak se i 30 minuta žustre šetnje računa kao dobra tjelesna aktivnost za mršavljenje i zdraviji život.

Ukoliko prihvatite ove male i jednostavne promjene, možete nepovratno izgubiti tri do tri i pol kilograma mjesečno.

Ordinacija.hr

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Pročitajte još

Budi fit

Ovdje slijedi nekoliko savjeta koji će vam olakšati put prema idealnoj težini.

She Book Club

Jamie Oliver, jedan od najprodavanijih autora kuharica na svijetu, vraća se s najukusnijim receptima na bazi povrća.

Budi fit

Kada se govori o mršavljenju, mnogi nisu sigurni što je učinkovitije u gubljenju kilograma – vježbanje ili dijeta?

Budi fit

Društvenim mrežama kruže mnogi mitovi o mršavljenju, koji ponekad mogu biti i štetni za zdravlje te suprotni cilju da smršavite, pa ih vrijedi ‘protresti’,...

Advertisement