Spojite se s nama

Bok, što tražiš?

SheShe

Duh i tijelo

Joga za detoksikaciju

Pročišćavanje tijela i obnavljanje energije.

Jesen je najbolje razdoblje za čišćenje organizma, za otpuštanje otrova i stare energije koja stagnira u našem tijelu. Osim raznim dijetama, svježe iscijeđenim sokovima, čajevima i sličnim proizvodima, možete pročistiti tijelo i obnoviti vitalnu energiju i jednostavnim položajima joge.

Zahvaljujući specifičnim položajima tijela i dubokom, staloženom dahu, za vrijeme vježbanja joge otvaraju se energetski kanali kroz koje zatim energija (prana) počinje nesmetano teći. Položaji kao što su zaokreti i pretkloni pospješuju protok energije i svih tjelesnih tekućina – iz kralježnice se istiskuju zaostali toksini, a dovodi se svježa krv i vitalnost. Ako je kralježnica vitalna i elastična, čitavo tijelo bit će zdravije i u boljoj formi.

Vježbajte s nama – set položaja za detoksikaciju organizma pripremila je Sandra Bianco, certificirana učiteljica joge Ashtanga i Vinyasa iz studija Sangha.

Prije izvođenja ove serije savjetujemo vam da zagrijete tijelo i napravite nekoliko Pozdrava Suncu. Udišite kada otvarate i/ili izdužujete tijelo, izdišite kada ga zatvarate. Dišite duboko i polagano.



Između svake pozicije izvedite položaj planine (Tadasana), centrirajte se i umirite dah.
Kontraindikacije: ozljede leđa/vrata/koljena

1. Virabhadrasana I – položaj ratnika I
– zakoračite desnom nogom naprijed i otvorite lijevo stopalo oko 45°
– savijte prednje koljeno na 90° i postavite ga iznad gležnja
– izravnajte kukove, podvucite trticu, otvorite prsni koš i podignite ruke
– spojite dlanove, gledajte u palce i spustite ramena
– ostanite u toj asani pet udaha i izdaha, a zatim promijenite stranu

2. Parshva Uttkatasana – položaj stolca s rukama u molitvi
– spojenih stopala savijte koljena kao da sjedite na visokom stolcu
– spojite dlanove ispred srca i zarotirajte torzo udesno, tako da se lijevi lakat nađe ispred desnoga koljena, a ramena jedno iznad drugog
– čvrsto priljubite dlanove, otvorite laktove i pogledajte preko ramena
– ostanite u toj asani pet udaha i izdaha, a zatim promijenite stranu

3. Parshva Uttanasana – stajaći pretklon sa zaokretom

– iz Uttanasane (pretklona prema naprijed sa spojenim stopalima) lijevom rukom uhvatite desni gležanj ili potkoljenicu
– ispružite desnu ruku prema gore (okomito prema podu), otvorite prsni koš, zarotirajte torzo udesno i pokušajte izravnati ramena
– usmjerite pogled prema desnoj ruci i opustite vrat
– ostanite u toj asani pet udaha i izdaha, a zatim promijenite stranu

4. Parivritta Prasarita Padottasanasa – pretklon sa zaokretom

– izvedite položaj Prasarita Padottanasana (pretklon s raširenim nogama): stopala su paralelna i udaljena jedno od drugog oko metar; dlanovi su položeni na pod između stopala; kralježnica je ravna a glava i vrat opušteni
– pomaknite lijevi dlan u sredinu i čvrsto ga pritisnite o pod
– ispružite desnu ruku prema stropu, zarotirajte torzo udesno, otvorite prsni koš i usmjerite pogled prema gornjem dlanu
– poravnajte kukove i ramena
– ostanite u toj asani pet udaha i izdaha, a zatim promijenite stranu

5. Urdhva Muka Svanasana – položaj psa prema gore
– lezite na trbuh i položite dlanove sa strane prsnoga koša
– na udah ispružite ruke, noge i stopala i široko otvorite prsni koš
– podignite zdjelicu od poda i gurnite je lagano prema naprijed
– podignite i koljena i premjestite težinu na gornju stranu stopala (ristove)
– provjerite da su laktovi ravni i uz tijelo, a dlanovi čvrsto u podu
– izdužite vrat, opustite ramena i pogledajte prema gore
– ostanite u toj asani pet udaha i izdaha

6. Adho Muka Svanasana – položaj psa prema dolje

– spustite se u položaj djeteta (Balasana)
– ispružite ruke prema naprijed i priljubite dlanove o pod (prsti su široko rašireni), a zatim podvucite nožne prste
– podignite zdjelicu prema stropu, ispružite noge i izdužite kralježnicu
– stopala su u širini kukova, a pete se vuku prema podu
– rasporedite težinu tijela podjednako na dlanove i na stopala
– udaljite ramena od poda i opustite vrat i glavu
– ostanite u toj asani pet udaha i izdaha, a zatim se ponovo spustite u položaj djeteta (Balasana) i ostanite u njemu desetak udaha i izdaha

7. Tadasana

www.sanghayoga.hr

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Više

Savjeti stručnjaka

Od onih stvari koje prilično mrzimo vidjeti, kako na sebi tako i na drugima, sigurno je negdje pri samome vrhu prhut.

Duh i tijelo

Endometrioza – bolest današnjice koja pogađa više od 176 milijuna žena diljem svijeta.

Zdravstveni karton

Prema statistikama Svjetske zdravstvene organizacije, oko 17,9 milijuna ljudi godišnje umre od kardiovaskularnih bolesti. To čini čak 31% od svih smrtnih slučajeva u svijetu.

Beauty report

Švedski beauty-tech brend upravo je predstavio novi FOREO IRIS 2, najmoderniji masažer za okoloočno područje, koji smanjuje bore i podočnjake te osigurava mladenački i...

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.