Spojite se s nama

Bok, što tražiš?

SheShe

Budi fit

Kako se (konačno) riješiti kroničnog umora

Kronični umor je jedan od glavnih uzroka stresa i zdravstvenih problema.

Prekovremeni poslovi i cjelodnevno sjedenje za računalom uzrokuje pomanjkanje sna. Ako patite od kroničnog umora, velika je vjerojatnost da patite i od nekih zdravstvenih tegoba. Naučite kako prirodnim putem spriječiti kronični umor.

Naviknite se na ritual pred-spavanja

Mnogi ljudi odmah nakon što se dignu od računala navečer idu u krevet. To samo povećava stres i ne možete zaspati radi povećanog uzbuđenja. Ritual prije spavanja uključuje vruću kadu, čašu toplog mlijeka ili dobru knjigu.

Jedite redovito

Jedan od najboljih načina da zauzdate umor jest da uzimate puno hranjivih tvari. Voće, povrće, nemasno meso i žitarice, te sve što sadrži vitamine i minerale.

Napravite si raspored

Pokušajte sve poslovne obaveze odraditi u predviđenom vremenu. Držite se toga kako biste izbjegli prekovremeni rad i umaranje.

Posjetite doktora

Neka vas pregleda specijalist. Možda vam čak prepišu tablete za spavanje.

Tijekom dana obavezno udišite svježi zrak

Iskoristite pauze kako biste izašli van po dozu sunca i zraka. Boravak na svježem zraku učinit će čuda vašem organizmu.

Vježbajte

Jedan od najboljih načina da povećate energiju je fizička vježba – neka vrsta treninga. Izvor: Savjeti-hr.com

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Više

Duh i tijelo

Moguće je poboljšati samopoštovanje ako to učinimo na pravi način.

Savjeti stručnjaka

Stres se vrlo česti naziva tihim ubojicom, najčešće potajno, ali konstantno utječe na naš organizam.

Zanimljivosti

Prije nego što si takvim ponašanjem zaista ozbiljno ugrozite zdravlje, donosimo vam nekoliko stručnih savjeta koji dokazano uklanjaju brigu.

Duh i tijelo

Ako ste i vi među onima koji i nakon što završe s poslom osjećaju napetost, razdražljivi su ili se pak mentalno nikako ne mogu...

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.