Mljekara KIM u novu je godinu ušla s novim osvježenim vizualnim identitetom i s tri nova proizvoda – svježim mlijekom u jednolitrenoj boci s 3.2% mliječne masti i tekućim jogurtom u jednolitrenoj boci s 0.5% i 3.2% mliječne masti. Uz vizualno osvježeni KIM-ov logo, robnu marku KIM od sada zasluženo prati i krovni slogan „Naše domaće“.
KIM je obiteljska robna marka proizvoda koji su spravljeni od svježega, domaćeg mlijeka. Tradicija i kvaliteta robne marke KIM jesu vrijednosti utkane u svaki KIM proizvod.
Nove proizvode kao i novi vizualni identitet prati reklamna kampanja kojom je KIM nakon dugo vremena učinio iskorak u oglašavanju. Tako će uz vjerne ljubitelje ovih domaćih i prirodnih mliječnih proizvoda, kvalitetu KIM-ovih proizvoda imati priliku upoznati i ostali potrošači.
Kvalitetu i izvrstan okus novih KIM-ovih proizvoda prvi su imali priliku upoznati građani Karlovca koje je na u subotu 18. siječnja na „špici“ na tržnici iznenadila vesela promotivna aktivnost dijeljenja proizvoda. Promotivnoj akciji pridružila su se i popularna televizijska lica – Karlovčanka Danijela Trbović, komičar Luka Bulić i najpoznatija kumica s placa baka Slavica.
Na gradskoj tržnici podijeljeno je osamsto torbi s najnovijim KIM proizvodima. Promotivnu akciju vodio je poznati komičar Luka Bulić koji je ubrzo dobio "pojačanje“. Naime, Danijela Trbović se, prilikom obilaska gradske tržnice, spontano pridružila Luki i oduševila novostima iz KIM-a, čiji je proizvodi sentimentalno podsjećaju na djetinjstvo u rodnom Karlovcu. Poput mnogobrojnih Karlovčana na gradskoj tržnici, Danijela je imala priliku upoznati se s novim KIM mliječnim proizvodima u novoj, osvježenoj ambalaži, a posebno joj se svidio slogan KIM-a "Naše domaće“. Luki i Danijeli na KIM-ovom se štandu ubrzo pridružila i "najpoznatija kumica na svijetu“ baka Slavica koja im je održala lekciju o uspješnom radu na placu.
Baka Slavica izjavila je kako je nakon obilaska cijelog svijeta naše domaće ipak najbolje. Iako su KIM-ove poklon-vrećice ubrzo podijeljene i preplavile su karlovačku gradsku tržnicu, jednu je poklon-vrećicu baka Slavica uspjela sačuvati za svog prijatelja Roberta Knjaza.
KIM je obiteljska robna marka proizvoda koji su spravljeni od svježega, domaćeg mlijeka. Tradicija i kvaliteta robne marke KIM jesu vrijednosti utkane u svaki KIM proizvod.
Nove proizvode kao i novi vizualni identitet prati reklamna kampanja kojom je KIM nakon dugo vremena učinio iskorak u oglašavanju. Tako će uz vjerne ljubitelje ovih domaćih i prirodnih mliječnih proizvoda, kvalitetu KIM-ovih proizvoda imati priliku upoznati i ostali potrošači.
Kvalitetu i izvrstan okus novih KIM-ovih proizvoda prvi su imali priliku upoznati građani Karlovca koje je na u subotu 18. siječnja na „špici“ na tržnici iznenadila vesela promotivna aktivnost dijeljenja proizvoda. Promotivnoj akciji pridružila su se i popularna televizijska lica – Karlovčanka Danijela Trbović, komičar Luka Bulić i najpoznatija kumica s placa baka Slavica.
Na gradskoj tržnici podijeljeno je osamsto torbi s najnovijim KIM proizvodima. Promotivnu akciju vodio je poznati komičar Luka Bulić koji je ubrzo dobio "pojačanje“. Naime, Danijela Trbović se, prilikom obilaska gradske tržnice, spontano pridružila Luki i oduševila novostima iz KIM-a, čiji je proizvodi sentimentalno podsjećaju na djetinjstvo u rodnom Karlovcu. Poput mnogobrojnih Karlovčana na gradskoj tržnici, Danijela je imala priliku upoznati se s novim KIM mliječnim proizvodima u novoj, osvježenoj ambalaži, a posebno joj se svidio slogan KIM-a "Naše domaće“. Luki i Danijeli na KIM-ovom se štandu ubrzo pridružila i "najpoznatija kumica na svijetu“ baka Slavica koja im je održala lekciju o uspješnom radu na placu.
Baka Slavica izjavila je kako je nakon obilaska cijelog svijeta naše domaće ipak najbolje. Iako su KIM-ove poklon-vrećice ubrzo podijeljene i preplavile su karlovačku gradsku tržnicu, jednu je poklon-vrećicu baka Slavica uspjela sačuvati za svog prijatelja Roberta Knjaza.
You must be logged in to post a comment Login