Spojite se s nama

Bok, što tražiš?

SheShe

Gastronomija

Nezdrava zdrava hrana

10 'zdravih' namirnica koje skrivaju visok udio šećera, masti i soli.

Nije jednostavno svaki dan zdravo se hraniti. U kupovini, mnoge namirnice koje se nalaze na policama trgovina smatramo zdravima i niskokaloričnim, a ne čitamo što se točno nalazi u njima. Zapravo mnoge od tih namirnica sadrže visok udio šećera, masti i soli i ako ih redovito jedemo i pijemo u velikim količinama, našem organizmu više štete nego koriste. Donosimo deset namirnica za koje se smatra da su zdrave, a skrivaju mnoge nezdrave sastojke.

1. Kupovna salata

Povrće koje jedemo u salatama je zdravo, bogato vitaminima, mineralima i vlaknima, niskokalorično je i pomaže u mršavljenju. Ali umaci i preljevi koji dolaze sa salatama puni su šećera i natrija i uzrokuju porast šećera u krvi što uzrokuje glad kasnije. Ako ne možete jesti salatu bez preljeva, sami napravite zdravi umak ili pojedite sendvič s kruhom od cjelovitih žitarica koji će vas brže zasititi.

2. Ledeni čaj u bočici

Čaj je nesumnjivo jedan od najzdravijih napitaka, ali kupovni ledeni čaj sadrži škrobni sirup i nezdrav je gotova kao gazirana pića.



3. Veganski keksi

Veganska hrana ne sadrži namirnice životinjskog porijekla, ali keksi i kolačići sadrže masti i šećer kao i obični keksi i slatkiši. Iako sadrže manje rafiniranih sastojaka, udebljat ćete se i od namirnica koje sadrže prirodne masnoće i šećer.

4. Proizvodi bez glutena

Ako niste intolerantni na gluten, nema potrebe da jedete hranu koja ne sadrži gluten. Namirnice bez glutena umjesto pšeničnog brašna sadrže smeđe rižino brašno, ali mogu biti natrpane škrobom i šećerom. Takva hrana sadrži puno ugljikohidrata, a vrlo malo nutrijenata.



5. Muesli pločice i pahuljice

Muesli pločice su puno zdravija opcija od čokolade, ali one također sadrže puno šećera i masti. Također, pahuljice bogate vlaknima sadrže fruktozni škrobni sirup.

6. Sok od povrća i voćni shake

Sokovi od povrća bogati su vitaminima, vlaknima i mineralima, ali sadrže veliku količinu soli. Kupujete li sokove od povrća, potražite varijante s niskim udjelom natrija. Voćni sokovi, shakeovi i frapei mogu biti prava kalorijska bomba.



Iako su zdravi zbog udjela voća, oni sadrže visoku količinu šećera, što znači da ćete kasnije biti više gladni. Najzdravija opcija je da sami napravite voćni smoothie od svježeg voća i jogurta.

7. Suho voće

Suho voće dobra je zamjena za slatkiše i grickalice, ali ovo voće ne sadrži vodu poput svježeg voća, bogato je šećerima i sličnije je bombonima nego pravom voću. Dok jedete suho voće, pojest ćete više, što znači i više kalorija.

8. Pečene grickalice

Pržene grickalice poput čipsa sadrže trans masti koje su nezdrave i treba ih izbjegavati. Ali njihova pečena varijanta nije puno zdravija. Iako prženi čips sadrži više masti koje brže zasite, pečene grickalice pojest ćete više, što znači i više ugljikohidrata i kalorija.



9. Vitaminski napitci

Vitaminski napitci sadrže rafinirane šećere i umjetne kemikalije poput aspartama koji se koristi za zaslađivanje.

10. Jogurt

Jogurti sadrže dobre bakterije koje poboljšavaju probavu i imunitet, ali jogurti u trgovinama sadrže visok udio šećera.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Više

Gastronomija

Zmajevo voće preporučuje se zbog svoje bogate nutritivne vrijednosti.

Duh i tijelo

Nakon napornog radnog tjedna jedva dočekamo slobodan vikend i onda se pitamo kako ga iskoristiti te što raditi kako bismo skupili energiju za nove...

Zdravstveni karton

Sve više žena pridaje pažnju sastavu proizvoda koje koriste, pa tako i higijenskih uložaka.

Beauty report

Kvalitetna ulja u ovoj kombinaciji prirodnih sastojaka protiv celulita osigurat će vašoj koži sjaj, zategnutost i eliminirati vidljivost “jastučića” na površini kože. 

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.