Spojite se s nama

Bok, što tražiš?

SheShe

Duh i tijelo

Obilježja loše dijete

5 razloga zbog kojih neki program mršavljenja nije zdrav.

U oceanu dijetra koje obilježavaju 21. stoljeće, u kojem je pretilost postala jedan od velikih zdravstvenih problema čovječanstva, važno je znati prepoznati obmane i znakove lošeg programa za gubitak kilograma. Krivim odabirom i nekvalitetnom prehranom možete ostati bez željenih rezultata te uvelike ugroziti zdravlje. Ako se osoba za vrijeme dijete često osjeća umorno, slabo i depresivno s dijetom bi trebala odmah prestati.


Iznenadna želja za hranom i prežderavanje također je posljedica lošeg dijetnog režima. Rezultati loše dijete također će biti vidljivi na vašoj kosi i noktima koji će slabiti i pucati, a koža će vam izgledati beživotno. Žene koje su na dijetnom režimu s premalim unosom cinka i magnezija u vrijeme PMS-a mogu doživljavati velike glavobolje, promjene raspoloženja i anksioznost.

Zbog raznih problema koji se mogu dogoditi tijekom provođenja neadekvatnog dijetnog režima, upoznajte se dobro s dijetom na koju krećete, i naučite prepoznati lošu dijetu prije nego što se upustite u takav režim prehrane.

1. Nerealne brojke

Ako je u dijeti primjerice navedeno kako ćete u roku tjedan dana izgubiti osam kilograma, to nije zdrav način mršavljenja. Kvalitetni programi obećavaju do dva kilograma gubitka u tjedan dana te naglasak stavljaju na konačan cilj, a ne brzo nezdravo mršavljenje.



2. Jednolične namirnice

Ako dijeta preporuča konzumiranje samo jedne vrste namirnica bitno je za znati kako nedostatak određenih nutrijenata koje sadržava određena skupina namirnica uvelike može promijeniti zdravstveno stanje organizma. Primjerice ako program mršavljenja preporuča samo ugljikohidrate to je znak kako će vaše tijelo oslabiti zbog slabog unosa vitamina ili pak proteina.

3. Nedostatak vježbanja

Ako dijeta ne uključuje kojekakvu tjelesnu aktivnost i vježbanje, u konačnici ona nije učinkovita jer smanjenjem namirnica mišići slabe, a kako bi postali u funkciji potrebno ih je staviti u pogon – tj. vježbati za vrijeme dijete.


4. Konstantna glad


Ako dijeta preporučuje velike razmake između obroka te se osoba osjeća konstantno gladna znači kako program nije kvalitetan. Dijeta u većini slučajeva treba poticati metabolizam, a to se ne može postići izgladnjivanjem.

5. Dijeta nakon dijete

Ako na kraju programa mršavljenja ne piše kako održavati postignutu težinu – s dijetom nešto nije u redu. Naime kvalitetna dijeta nije nikad gotova, a ako je režim zdrav može ga se prakticirati unedogled.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Pročitajte još

Zdravstveni karton

U organizaciji Hrvatskog liječničkog zbora – Hrvatskog neurološkog društva i ove godine provodi se edukativna javnozdravstvena akcija Dan crvenih haljina.

Savjeti stručnjaka

Ziggy Cup je postavila novi standard za inovacije menstrualnih čašica, pružajući korisnicima neograničene mogućnosti.

Zanimljivosti

Kako brinemo za jedan od najvažnijih dijelova našega tijela?

Savjeti stručnjaka

Ako još niste sudjelovali u popularnom Veganuary izazovu, sad je pravi trenutak. Otkrijte prednosti veganske prehrane kroz izazov koji je odličan za vaše zdravlje...

Advertisement