Ojačajte mišiće nogu i stražnjice

S nekoliko osnovnih vježbi snage, održavat ćete kvalitetnu formu, oblikovati svoje mišiće i razbuditi tijelo.

Vježba 1.

Stanite uspravno paralelnih stopala, na korak udaljeni iza stolice. Ruke položite na gornji rub naslona. Postavljajući trup malo nagnut prema naprijed, oslonite se na lagano, u koljenom zglobu pogrčenu nogu, a drugu potisnite prema nazad. Dok kratkim titrajima prema nazad i gore vježbate mišiće stražnjice, pazite da se ne uvijate u donjem dijelu leđa. To ćete iskontrolirati aktiviranjem mišića trbuha. Napravite 30 titraja jednom i 30 titraja drugom nogom.


Vježba 2.

Stanite uspravno paralelnih stopala, na korak udaljeni pored stolice. Jednu ruku položite na gornji rub naslona. Tijelo neka bude ravno, ali pazite da se ne uvijate u leđima. Oslonite se na lagano, u koljenom zglobu pogrčenu nogu, a drugu podignite u stranu. Kratkim titrajima u stranu i gore odlično ćete obraditi mišiće bedra, ali i stražnjicu noge na koju ste naslonjeni. Napravite 30 titraja jednom i 30 titraja drugom nogom.

www.ordinacija.hr