Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Budi fit

Ojačajte mišiće nogu i stražnjice

Vježbati možete i na poslu, osobito ako radite u uredu.


S nekoliko osnovnih vježbi snage, održavat ćete kvalitetnu formu, oblikovati svoje mišiće i razbuditi tijelo.

Vježba 1.

Stanite uspravno paralelnih stopala, na korak udaljeni iza stolice. Ruke položite na gornji rub naslona. Postavljajući trup malo nagnut prema naprijed, oslonite se na lagano, u koljenom zglobu pogrčenu nogu, a drugu potisnite prema nazad. Dok kratkim titrajima prema nazad i gore vježbate mišiće stražnjice, pazite da se ne uvijate u donjem dijelu leđa. To ćete iskontrolirati aktiviranjem mišića trbuha. Napravite 30 titraja jednom i 30 titraja drugom nogom.




Vježba 2.


Stanite uspravno paralelnih stopala, na korak udaljeni pored stolice. Jednu ruku položite na gornji rub naslona. Tijelo neka bude ravno, ali pazite da se ne uvijate u leđima. Oslonite se na lagano, u koljenom zglobu pogrčenu nogu, a drugu podignite u stranu. Kratkim titrajima u stranu i gore odlično ćete obraditi mišiće bedra, ali i stražnjicu noge na koju ste naslonjeni. Napravite 30 titraja jednom i 30 titraja drugom nogom.




www.ordinacija.hr



Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Duh i tijelo

Emocionalna inteligencija podrazumijeva sposobnosti prepoznavanja, razumijevanja i upravljanja vlastitim emocijama te emocijama drugih polazimo li od točke poslodavca.

Budi fit

U većini slučajeva, osjećaj dehidracije jednak je osjećaju žeđi. No ipak, ponekad bi taj osjećaj mogao izostati ili bi vas tijelo moglo upozoriti na...

Drama Queen

Jeste li ikada imale osjećaj da vas neka osoba emocionalno iscrpljuje? Nakon razgovora s njom ostanete prazni, umorni i živčani?

Budi fit

U slučaju da uskoro krećete u teretanu po prvi put, možda će ove lagane upute pomoći da se dobro osjećate tamo, da pitate druge...

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.