Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Obitelj

Otvoren Cvjetni

Novi shopping centar u srcu Zagreba ima 100%-tnu popunjenost.

Stambeno-poslovni kompleks Cvjetni investitora Hoto Grupa, službeno je otvoren za građane danas u 11 sati podizanjem velikog zastora s pročelja zgrade. Program za građane koji su odlučili stati u red i među prvima prošetati Cvjetnim započeo je već u 9h doručkom na Cvjetnom trgu. Cvjetni je građanima okupljenima na Cvjetnom trgu podijelio 2000 croissanta i krafni i 2000 šalica kave, a za dobro raspoloženje poslužilo je i 5000 litara vina koje će biti podijeljeno tijekom dana.




Osnovni motiv otvorenja Cvjetnog je gradska ulica, a ideja je prenijeti živost i sadržaje zagrebačkih ulica u sam Cvjetni. Građane su tako od 11 sati počeli zabavljati brojni ulični svirači koji su se u prigodi otvorenja Cvjetnog okupili na Cvjetnom trgu i po etažama centra. Građane su svojim umjetničkim performansima od samog jutra počeli zabavljati i klaunovi, žongleri, pantomimičari, mađioničari, vozači monocikla, hodači na štulama, djevojke u platnu, facepainting, zagrebačke kumice s pušlekima cvijeća i mnogi drugi.




Tijekom cijeloga dana 5000 sretnika imat će priliku od hostesa dobiti letke za nagradnu igru Cvjetnog koje mogu ubaciti u kutiju na ulazu u Cvjetnom te tako sudjelovati u nagradnoj igri. Navečer, u 18:30 sati Cvjetni građanima poklanja glazbeno iznenađenje i organizira izvlačenje nagradne igre Cvjetnog, Konzuma i H&M-a u kojoj će sudionici moći osvojiti shopping bonove centra Cvjetni.




Iako je u Cvjetnom iznajmljenost prostora 100% mali dio trgovina i ugostiteljski lokali zbog dostave originalnog namještaja, robe iz inozemstva i dovršenja izvođačkih radova u prostoru zakupa ipak neće biti otvoreni na dan službenog početka rada centra 7. travnja. Međutim, svi lokali bit će otvoreni do kraja travnja.

Cvjetni je investicija vrijedna 108 milijuna eura i sastoji od tri osnovne cjeline; prva cjelina je javna gradska šetnica namijenjena za shopping i cjelodnevnu zabavu s brojnim sadržajima za građane, od kojih 80% pripada modi, obući, ekskluzivnoj galanteriji i kozmetici. Drugu cjelinu čini rezidencijalni blok sa 56 luksuznih stanova, a treću kompleks podzemnih garaža s 320 javnih i 106 privatnih parkirnih mjesta. Ekskluzivni agent za zakup prostora je tvrtka Spiller Farmer uz čiju je pomoć iznajmljeno 100% prostora u Cvjetnom, što je dobar pokazatelj vrijednosti lokacije na Cvjetnom.



Brendovi u Cvjetnom

DM, Apple, Sony, Toshiba, Asus, Hallmark Babies, One2Play, Rituals, Living room, MBT antishoe, Konzum, Dermacare, H&M, L'Occitane, Chantelle, Passionata Zimmerli & Gerbe, Replay, V.B.Z. bookstore, Timberland, S&V Optika, Kenzo, Dior, Ungaro, D&G, Just Cavalli, GF Ferre, Galliano, Porsche design, Trussardi Jeans, Monsoon, Accesorize, Douglas, Tag Heuer, G point, OTP banka, mjenjačnica, Šarlota slastice, Tommy Hilfigher, Pepe Jeans, Mass, Scotch & Soda, Guess, Jessica Simpson, BCBG, Ugg, POLO, Buggie, Bikkembergs, S.Oliver, Wolford.

Noviteti na tržištu u Hrvatskoj


U Cvjetnom se otvara prvi flag-ship store H&M u Hrvatskoj – na tri kata i na površini od 2000 četvornih metara. Po prvi puta dolaze trgovina Trussardi Jeans i ekskluzivni boutik Tag Heuer.



Agent za zakup trgovačkih prostora

Tvrtka Spiller Farmer angažirana je već od 2006. godine na projektu Cvjetni od strane investitora projekta Hoto grupe kao konzultant na projektu. Od početne faze izrade studije isplativosti, analize lokacije, potom razrade tlocrta po djelatnostima odnosno osmišljavanja koncepta trgovačkog dijela projekta pa sve do konačne komercijalizacije trgovačkih prostora, pri čemu je Spiller Farmer obnašao dužnost ekskluzivnog agenta za zakup trgovačkih prostora.
Spiller Farmer je cijelo vrijeme radio na prezentaciji projekta inozemnim retailerima kako kroz vlastitu internacionalnu mrežu klijenata, tako i putem internacionalnih stručnih sajmova za nekretnine. Uspješno je postignuta uz 100% popunjenost centra.



Koncept Cvjetnog

Koncept počiva na ideji pozitivne promjene grada Zagreba, a posebice njegovog donjegradskog središta koje sve više odumire kako sadržajima, tako i ljudima koji svoje utočište sve više pronalaze na periferiji, prepuštajući zaboravu vrijednost, tradiciju i ljepotu gradskog središta. Otvorenjem ovog stambeno-poslovnog kompleksa Cvjetni najuže zagrebačko središte ponovno postaje živo, moderno i dinamično mjesto za život. Iako je kroz povijest često mijenjao svoj izgled, i danas Zagreb treba promjene kako bi ostao mjesto dobrog i suvremenog života, i kako bi odgovorio zahtjevima moderne europske metropole. Njegovu životu – životu njegovih građana, treba dati prostora za rast. Trebaju nam nova mjesta, nove vertikale, novi poligoni za kreativnost.



Cvjetni je moderna interpolacija namijenjena dobru životu, u prostoru koji je predugo spavao, potpuno sam, pod tromom prašinom stoljeća i podjednako usnulim pogledima nostalgičara. Špica kakva je nekada postojala polako se gasi i danas gotovo da je nemoguće imenovati jedno mjesto toliko prepoznatljivo da ga se može nazvati pravom gradskom špicom – na kojoj možete vidjeti i biti viđeni. Cvjetni će postati novo okupljalište građana, svojevrsni društveni check-point kakav je Zagrebu dosada nedostajao i u kojem će svi moći uživati.


Written By

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Događanja

Novouređeni T-Centar prostire se na 130 m2 površine, a svojom veličinom i multimedijalnim sadržajima omogućuje vrhunsko iskustvo svim posjetiteljima i kupcima

Fashion report

Preko 3000 modnih marki sniženih do 80%, više od 500 novih ponuda svaki dan i besplatan povrat samo su neke od pogodnosti BestSecret trgovine.

Fashion report

Nastavljajući dugu tradiciju hvaljene suradnje dizajnera, H&M s oduševljenjem najavljuje novu suradnju s modnom dizajnericom koja živi i radi u Londonu - Simone Rocha.

Događanja

Odaberite SuperCard poklon karticu, s kojom ćete sigurno obradovati najmilije za koje želite da uživaju u čaroliji darivanja.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.