Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Duh i tijelo

Pomoću ovih šest savjeta riješite se negativnih emocija

Postoje načini da se relativno jednostavno i brzo oslobodimo negativnih emocija i vratimo stabilnost koja nam je prijeko potrebna

Postoje načini da se relativno jednostavno i brzo oslobodimo negativnih emocija i vratimo stabilnost koja nam je prijeko potrebna. Tih negativnih emocija koje nas opterećuju te trenutačno možda čine nesposobnima za normalnu komunikaciju, važno je čim prije osloboditi se, a za to su nam na raspolaganju razne metode.

1. Kratka šetnja

Ako se zbog lošega raspoloženja bojite da ćete svojom pojavom ili negativnim emocijama nabijenom komunikacijom pokvariti zabavu, izazvati konflikt ili jednostavno uništiti raspoloženje još nekome, pokušajte nakratko prošetati kako biste se smirili. Pokušajte se tijekom šetnje usredotočiti na vlastito disanje, odnosno dišite polako i pravilno da bi se primirila adrenalinska reakcija u vama. Kako biste se u potpunosti mogli usredotočiti na disanje, razmišljajte jedino o tome kako pravilno disati, a sve druge misli uklonite. Na taj ćete se način barem djelomično osloboditi i onih negativnih.

2. Slušanje glasne glazbe

Ako ste pak sami u uredu ili kod kuće, negativne emocije možete izbaciti i pjevajući uz glasnu glazbu. Neovisno o tome želite li se isplakati ili vrištati, glasna muzika zajamčit će vam privatnost, odnosno onemogućiti da vaše emocije dopru do okoline. Na koji god način izbacili svoje loše emocije, nakon toga ćete se zaista barem kratkotrajno osjećati mnogo lakše.

relax
3. Mirisna kupka i ulje za tijelo

Blagodati umirujućih toplih kupki su nebrojene, a jedna od njih je i povoljan utjecaj na sveopće psihofizičko stanje. Topla voda, tišina i opojni mirisi pripomoći će vam da se opustite i nakon sat vremena iz kupaonice izađete smireni i mnogo bolje volje. Još ako utrljate omiljeno ulje…

4. Druženje s kućnim ljubimcima

Jeste li znali da milovanje mačke pomaže u snižavanju visokoga krvnog tlaka? Kućni ljubimci djeluju blagonaklono na naše raspoloženje, ali i zdravlje. Ako ste loše volje, poigrajte se sa svojom mačkom ili psom, a mogu vam praviti i društvo tijekom šetnje. Zbog njihova veselja što im posvećujete pozornost, odmah ćete se i vi osjećati bolje.

Nemate ljubimca? Prošećite do susjeda!

5. Kuhanje

Kuhanje je kreativan proces te će vam također pomoći da se usredotočite na nešto drugo, umjesto na izvor vaših loših emocija. K tome, ako se upustite u pečenje kolača, onda je dobro raspoloženje zajamčeno: šećer instantno podiže razinu energije u tijelu, a očaravajuće arome kao što su vanilija ili naranča koje možete ubaciti u kolače dodatno će pomoći da doista uživate u trenutku.

6. Aktivna tjelovježba

Ako ste ljubitelj rekreacije i dobre tjelesne kondicije, u dane kada ste loše volje priuštite si nešto više od lagane šetnje. Nebrojeno je puta dokazano da pojačana fizička aktivnost pridonosi poboljšanju raspoloženja jer se tijekom vježbanja u našemu mozgu otpušta endorfin – hormon sreće.

Izvor: www.jglobitelj.hr

Ne propustite

Budi fit

Mnoge studije imaju različite nalaze koji se oslanjaju na različite čimbenike i željene rezultate, ali postoji općenito optimalno vrijeme za vježbanje

Duh i tijelo

Odlazak na posao čini vas nervoznom?! Kažu, kurkuma pomaže.

Seks

Seks je vrlo važan za intimno povezivanje u braku ili vezi, ali ponekad i neočekivane svakodnevne stvari mogu smanjiti libido

Duh i tijelo

Potrebe za magnezijem se povećavaju tijekom rasta, trudnoće ili dojenja.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.