Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

SheRULES

Poslovni i privatni uspjeh liderice Amwaya

Hedi Kovacs-Resnik govori o karijeri, obitelji, stresu i zdravom životu.

Razgovarali smo s Hedi Kovacs-Resnik, generalnom direktoricom Amwaya za Hrvatsku i Sloveniju koja je od prošle godine i predsjednica Hrvatske udruge direktne prodaje. Ona je ostvarila san mnogih žena: uz uspješnu karijeru uspijeva voditi i normalan obiteljski život. Evo kako joj to polazi za rukom.

She.hr:
Što najviše volite kod posla kojim se bavite? Da li vam je nekad žao što ste, umjesto u lingvističkim vodama, završili u poslovnim?

Hedi Kovacs-Resnik: Vrlo sam sretna što sam izabrala ovaj posao. Volim čitanje kao hobi, ali kontakt s ljudima vrlo mi je važan u mom svakodnevnom poslu. Posebno mi je drago raditi s našim distributerima, koji su izvanredni poslovni partneri. Amwayev posao dostupan je svakome bez obzira na dob, spol, obrazovanje, socijalni status te vjersku ili etničku pripadnost. Stoga su lideri među našim distributerima različitih zanimanja, od kemičara do ekonomista, inženjera, tehničara, vozača kamiona, učitelja glazbe, liječnika, mladih i starih, muškaraca i žena i mogu tako nastaviti nabrajati u beskraj.

Ono što im je zajedničko jest da su svi oni marljivi radnici i ostvaruju dobre međuljudske odnose. Zadovoljstvo je raditi s njima jer svakoga dana naučite nešto novo i drugačije. Imamo također i odlične djelatnike u Amwayevim uredima u Hrvatskoj i Sloveniji koji su izvrsni svaki u svom području. Zaista volim raditi s njima. Također volim i svaki izazov koji moram riješiti, poslove koje trebam organizirati ili unaprijediti i to me motivira.



She.hr: 2010. izabrani ste za novu predsjednicu Hrvatske udruge direktne prodaje. Uz to i posao generalne direktorice Amwaya za Hrvatsku i Sloveniju, kako balansirate između poslovnog i privatnog života?

Hedi Kovacs-Resnik: Istina je da malo vremena ostaje za slobodno vrijeme tako da ga moram pažljivo rasporediti. Imam veliku podršku svoje obitelji, posebice od svog supruga. Prvo mjesto u rasporedu svog slobodnog vremena dajem svojim kćerima, koje su stare 11 i 9 godina. Druženje s njima tijekom tjedna pada u večernje sate prije odlaska na spavanje – zajedno čitamo ili jednostavno vodimo "djevojačke razgovore".

Sljedeća vrlo važna aktivnost je sport. To znači dobrih sat i pol vremena vježbanja svakoga drugog dana ranim jutrom, a što uglavnom uključuje trčanje, fitness ili jahanje. Ostale aktivnosti u slobodno vrijeme provodim samo ako nešto ostane nakon gore spomenutog. To su sasvim uobičajene stvari, a koje potpuno izostaju u mom životu. Tako na primjer nikad ne gledam televiziju.

She.hr:
Susrećete li se često sa stresnim i kriznim situacijama na poslu i koji je vaš recept protiv istih?

Hedi Kovacs-Resnik: Ne možete u potpunosti izbjeći stresne i katkad krizne situacije u ovoj vrsti posla. Moj jedini recept je ostati miran u svakoj situaciji jer to je jedini put donošenja ispravnih odluka. Ova sposobnost može djelomice doći s genima, ali fizička aktivnost, sport, uravnoteženi životni stil izrazito pomažu da ostanete usredotočeni. U konfliktnim situacijama je presudno suosjećanje. Potrebno je sagledati stvari iz perspektive drugih i pokušati razumjeti motive druge strane.

Osim redovnog bavljenja sportom, pokušavam se hraniti zdravo, s dosta voća i povrća. Sve one sastojke koje teško mogu dobiti u dovoljnoj količini iz svoje dnevne prehrane, nadomještam dodacima prehrani marke Nutrilite. To je jedina globalna marka vitamina, minerala i dodataka prehrani koja uzgaja, žanje i prerađuje biljke na svojim vlastitim certificiranim organskim farmama u SAD-u. Pokušavam izbjeći sintetičke dodatke koliko god to mogu. S Nutriliteom točno znam što jedem i da to dolazi iz najvjerodostojnijih izvora.


 
She.hr: S obzirom na gospodarsku krizu i golemi broj otkaza, je li se povećao interes ljudi za bavljenje direktnom prodajom? Kako uopće motivirate svoje predstavnike za rad?

Hedi Kovacs-Resnik:
Amwayev plan prodaje i trgovanja nudi ljudima izvanrednu priliku osnivanja i vođenja vlastitog posla i postizanja rezultata na temelju vlastitog uloženog truda bez velikih financijskih ulaganja ili kupovine obveznih zaliha. Ta je prilika dostupna svakome, svatko to može raditi.  Amwayevi nositelji posla (ANP-i) sami odlučuju koliko vremena, truda i energije žele uložiti u ovu aktivnost. To mogu činiti honorarno ili pak ostvariti svoju životnu karijeru. Odluka ovisi o njihovoj volji, motivaciji i predanosti. 

U trenutno teškoj gospodarskoj situaciji, ovo je odlična prilika za dodatnu zaradu ili pak za postavljanje temelja za dugoročan uspješan privatni posao. Amwayevi alati za motiviranje distributera su brojni: Mi redovito, točno i na vrijeme isplaćujemo nagrade našim ANP-ima prema Planu prodaje i trgovanja. U 50 godina Amwayevog postojanja isplatili smo više od 30 milijardi američkih dolara bonusa svojim ANP-ima. Također im pomažemo u njihovom poslu putem besplatne edukacije o Amwayevim proizvodima i građenju uspješnog posla. Kompanija nudi i mogućnost vraćanja proizvoda, što znači da se neiskorištene zalihe mogu otkupiti bez financijskih gubitaka. Distributeri mogu ponuditi svojim strankama ekskluzivne Amway proizvode uz 100% Amwayevo jamstvo zadovoljstva. Ukoliko stranka nije zadovoljna Amwayevim proizvodom iz bilo kog razloga, može dobiti ili povrat novca ili neki drugi proizvod u zamjenu.



To su proizvodi kojima se distributeri mogu ponositi i preporučiti ih dalje s povjerenjem. S Amwayem, njegovim više od 50 godina dugim iskustvom te vlasništvom više stotina patenata, naši distributeri imaju pristup jednom od najširih svjetskih proizvodnih portfolija u industriji direktne prodaje. Mi u Amwayu stalno radimo na razvoju proizvoda i usluga koje nudimo – i u tome je sve veći udio interneta. Amway Hrvatska podržava distributere putem službenih Amwayevih stranica, na način da budu dostupni i jednostavni za vođenje on-line posla kao i za kupovinu proizvoda.
 
She.hr: Amway je najpoznatiji po distribuciji ekskluzivnih proizvoda za ljepotu Artistry, a prošle ste godine lansirali novi, širem tržištu prihvatljiviji brend beautycycle. Koliko je pokretanje novog, cjenovno povoljnijeg brenda pridonijelo poslovanju i povećanju prodaje?

Hedi Kovacs-Resnik: U Europi, Amway je prepoznao potrebe tržišta za kozmetičkim linijama proizvoda koji su ciljani za mlađu populaciju po srednjim cjenovnim razredima. Dok Artistry ostaje naša vodeća marka u kategoriji prestižne kozmetike, početkom prošle godine. predstavili smo tržištu inspirativnu, pristupačnu novu kozmetičku marku beautycycle.



beautycycle proizvodima obraćamo se kupcima koji ne kupuju Artistry proizvode i traže jednostavniji i pristupačniji pristup ljepoti. Amwayevi stručnjaci iz odjela za istraživanje i razvoj proizveli su formule proizvoda, mirise i pakiranja koja su vrhunske kvalitete, a cijena je pristupačna. Rezultati prve godine već pokazuju da je novi brend značajno utjecao na porast prodaje u kategoriji ljepote, a dodatak je našem prestižnom brendu Artistry. Privukao je stranke i pridonio prodaji obraćajući se ženama koje traže prirodne sastojke u kozmetičkim proizvodima, imaju manje sofisticiran pristup ljepoti i obično kupuju u gornjoj srednjoj klasi cjenovnih razreda.

She. hr: Za vas se može reći da ste na poslovnom planu postigli gotovo sve. Imate li još neke nedosanjane poslovne snove koji čekaju na ostvarenje ili ste u potpunosti ispunili sve što ste isplanirali?

Hedi Kovacs-Resnik:
Mislim da je nemoguće doseći sve i to me zapravo motivira da ustrajem sa svakim novim izazovom. Na profesionalnom planu, voljela bih postići onakvu organizaciju dvaju podružnica, Amwaya Slovenija i Amwaya Hrvatska, koja je najmodernija u smislu današnjeg tehnološkog razvoja, koja odgovara na izazove današnjeg poslovnog svijeta i koja može dati najbolju podršku radu distributera. To znači integraciju s Europom kako bismo mogli koristiti i implementirati postignuća jedne veće europske organizacije i brzo odgovoriti na specifične lokalne potrebe hrvatskih i slovenskih Amwayevih nositelja posla.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Duh i tijelo

U suvremenom, kapitalističkom društvu, pojam materijalista sve se više upotrebljava, posebice u kontekstu uspješnih pojedinaca koji iza sebe imaju zavidnu karijeru. Međutim

Drama Queen

Nisam uspjela. Mislim da je svakom čovjeku teško priznati da nije uspio.

Dobar posao

Kada su u pitanju vaši ciljevi i put kojim do njih idete, strah se zna ispriječiti kao debeli zid pred vama. Kako ga preskočiti?

Suncokreti na oblacima

Bojim se uopće i pomisliti kako je sve manje pravih prijateljstava ili ih možda čak gotovo više i nema.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.