Revija reklamnih agencija BalCannes, koja se održava u sklopu Weekend Media Festivala, opravdala je titulu marketinškog događaja godine u regiji. U trećoj godini održavanja Balcannes je privukao čak 148 prijavljenih projekata, gotovo dvaput više nego prošle godine, kada su pristigle 82 prijave.
Projekte je prijavilo 59 agencija i 111 oglašivača iz šest zemalja regije (Hrvatske, Slovenije, BiH, Srbije, Makedonije i Crne Gore). Najviše ih je stiglo iz Hrvatske, zatim Srbije i BIH, a najviše su prijavljivale agencije McCann, Publicis, BBDO i Grey mreža u regiji, a nakon njih slijede agencije Degordian, Bruketa&Žinić OM, Via Media i druge.
Uz reviju 25 najboljih agencijskih projekata regije prema izboru novinara koji prate struku, BalCannes segment u programskoj strukturi Weekend Media Festivala ove je godine proširen većim brojem panela i prezentacija te posebnom BalCannes dvoranom. Uvodi se i redovni koncept „Voice of the Creatives“, na kojem najbolji kreativni direktori iz regije problematiziraju struku.
Više od 4.000 sudionika
Na panelima će brojni regionalni stručnjaci iz agencija sudionika BalCannesa sukobiti mišljenja i oko vječne teme agencijskih natječaja (pitcheva). Mrze li samo agencije pitcheve ili razloga za mržnju imaju i oglašivači, pitanje je na koje će pokušati odgovoriti panel „The Perfect Pitch to Pitch Perfect“.
Na panelu „Mad Men vs. Math Men“ doznat ćemo kako tehnologija transformira kreativnost, dok je panel „Made in Communism“, koji moderira Goran Milić, posvećen regionalnim brendovima koji nisu ostali u povijesti i nisu propali u tranziciji, nego su svoju komunikaciju vrlo uspješno prilagodili novom dobu. Zemlja partner ovogodišnjeg Weekend Media Festivala predstavit će se u BalCannes dvorani prezentacijom „Slovenia is on air“.
Na 7. Weekendu Media Festivalu očekuje se oko 4.000 sudionika, među kojima više od 500 akreditiranih novinara, preko 130 predavača, panelista i voditelja radionica te više od 300 studenata iz cijele regije. Više informacija pogledajte na www.weekendmediafestival.com
You must be logged in to post a comment Login