Srežite kalorije u samo par koraka

Konzumacija prevelikog broja kalorija može, čak i najpredanijim pojedincima, osujetiti sav vaš napor koji ulažete u mršavljenje. Predstavljamo par jednostavnim zamjena namirnica koje će vam pomoći smanjiti kalorije, jesti zdravije i omogućiti vam napredovanje.

Kuhajte s maslinovim uljem, a ne s maslacem

Maslinovo ulje se sastoji od 75 % jednostruko zasićenih masnoća, dobrih za srce. Maslac se, s druge strane, sastoji od samo 28 % tih masti koje gode zdravlju.

Što je najbolje od svega, ove masnoće pomažu obuzdati glad što je pouzdan način za smanjenje viška kalorija.

Odaberite kombinaciju voća i proteina umjesto poslijepodnevnog šećera

Zamijenite uobičajene popodnevne čokoladne kolačiće s namirnicama niže kalorijske vrijednost, kao što je kombinacija voća i proteina. Jedan keksić se vrlo brzo pretvori u dva ili tri, nakon čega nema povratka. Međutim, ako sve isplanirate unaprijed, pogrešaka neće biti. Isprobajte kombinaciju sira i ananasa, jogurta i bobica ili badema, maslaca i jabuke. Na taj si način možete uštedjeti od 300 do 600 kalorija.

Mažite tost marmeladom, a ne margarinom

Najlakši način za smanjenje kalorija je smanjenje masnoća, budući da sadrže dvaput više kalorija od proteina ili ugljikohidrata.

Ako za doručak volite namazani tost, zamijenite margarin s marmeladom. Na taj ćete način uštedjeti oko 8 grama masnoća ili 72 kalorije.

Pijte zeleni čaj umjesto kave s mlijekom

Čak i ako naručite najmanju šalicu kave, na vrata vam kuca oko 150 kalorija. Zeleni čaj, s druge strane ne sadrži niti jednu. On je, osim toga, krcat antioksidansima te dobro snabdijeva organizam tekućinom.

Ako je cola vaš omiljeni napitak, znajte da je krcata kalorijama, a siromašan hranjivim tvarima. Najbolji izbor za organizam je obična voda ili manja količina voćnog soka. Ako dodate krišku limuna, osvježenje će biti potpuno.

Ordinacija.hr