Spojite se s nama

Bok, što tražiš?

SheShe

Duh i tijelo

Što jesti za vrijeme menstruacije?

Hrana koja smiruje duh i jača tijelo.

Psihički i fizički osjetljivo razdoblje za ženu – menstruacija, ako je po pravilima dolazi svaki mjesec. Gubitkom krvi slabimo, a hormoni za vrijeme mjesečnice nisu u ravnoteži te je moguć osjećaj depresije i razdražljivosti. Hranom pak možete pripomoći sami sebi kako bi bili što jači i smireniji.

1. Kontrolori emocija

Hormonalne promjene za vrijeme menstruacije dovode do veće osjetljivosti pa možemo biti razdražljivi, depresivni ili pak raznježeni. Za stabiliziranje je dobra hrana bogata magnezijem i omega 3 kiselinama, zato jedite špinat, orahe, losos ili sardine.

2. Snaga

Tijekom menstruacije gubite mnogo krvi, a pritom i željeza. Zato navalite na namirnice bogate željezom poput cikle, bakalara, puretine, tofua, graška, brokule, tune i paprike.

3. Slatko za duh i tijelo

Hrana sa slatkim sastojcima izrazito tješi duh za vrijeme menstruacije, ali dobro dođe i kad zbog gubitka krvi naglo padne razina šećera. Sladoled i čokolada većinom prvi padnu na pamet, ali možete pokušati i sa sušenim voćem poput smokvi i šljiva.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Više

Duh i tijelo

Magnezij je jedan od najvažnijih minerala u našem organizmu i četvrti je po zastupljenosti

Savjeti stručnjaka

Dobro je da bilo kada pojedete voće i ne morate se držati ovog isključivog principa, jer nema doba dana kada se nešto apsorbira bolje...

Gastronomija

Šarmantna Istra, regija koja se diči bogatim kulturnim i povijesnim naslijeđem, odavno je prepoznata kao nezaobilazno gastro odredište. „Hrvatska Toscana“, kako joj tepaju zbog...

Savjeti stručnjaka

Bijeli šećer kao kemijska supstanca, osim što nema nikakvih nutritivnih vrijednosti, u velikim količinama može biti štetan po čovjekovo zdravlje

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.