Tijelo poput Jessice Albe

Jessica Alba ima figuru kakvu želi imati gotovo svaka žena. Njezin savršen izgled rezultat je velikog truda, a kako uvijek izgleda savršeno, pitamo se koja je njezina tajna. Poput mnogih drugih slavnih žena, lijepa glumica je nakon trudnoće brzo vratila svoje tijelo u formu.

U teretani vježba šest dana u tjednu 45 do 60 minuta. Nakon što je rodila, osim što se vratila vježbanju u teretani, uvela je boks, trčanje i pješačenje u svoj redovni trening. Jedno od najvažnijih pravila je kontinuirana promjena tipa vježbanja tako da vježbanje ne može dosaditi, no i tijelo se stalno iznova navikava na određenu vrstu vježbi pa je potrebno i stalno mijenjati plan vježbanja. Tako se i vježbanje održava zanimljivim i sprečava se gubitak motivacije.

Njezin se trening sastoji od kombinacije kardio vježbi na pokretnoj traci za trčanje ili orbitreku i vježbi snage za ramena, bicepse, tricepse i stražnjicu te vježbi istezanja. Trening počinje zagrijavanjem 10 do 15 minuta na sobnom biciklu. Kardio vježbe izvodi intenzivno 30 minuta na pokretnoj traci za trčanje ili orbitreku. Nakon pedeset čučnjeva i pedeset trbušnjaka te kombinacije vježbi za pojedine dijelove tijela slijedi 10 minuta na pokretnoj traci za trčanje ili orbitreku da bi se ponovno snizio puls.

Jessica tvrdi da svi u njezinoj obitelji imaju problema s viškom kilograma pa je ona odlučila paziti na svoje zdravlje i počela kuhati za sebe od kad je navršila 12 godina. Za doručak jede omlet od bjelanjka i voće ili kravlji sir. Za ručak jede salatu, piletinu ili ribu, a za večeru jede povrće i obrok bogat proteinima poput mesa, a često su joj na meniju tri crvena krumpira. Glumica kaže da uopće ne jede deserte i kruh, a tijekom dana jede suho voće, bademe ili jogurt.