Spojite se s nama

Bok, što tražiš?

SheShe

Budi fit

Trening holivudskih zvijezda

Guru tjelovježbe Harley Pasternak zna formulu za vitku liniju

Kim Kardashian, Megan Fox, Hilary Duff, Katy Perry, Lady Gaga i Halle Berry znaju kome se obratiti kada požele svoje tijelo dovesti do savršenstva. Harley Pasternak, poznati trener i nutricionist, svjetsku je slavu stekao jedinstvenim programima vježbanja te inovativnim dijetama. Porijeklom iz Kanade, ovaj 39-godišnji guru vježbanja, trenutno živi i radi u Los Angelesu, a njegova prva knjiga – '5 Factor Fitness', objavljena 2004 godine, postala je u kratkom roku apsolutni hit.

Obožavatelji nisu dugo čekali na objavljivanje druge knjige. Tri godine kasnije izdao je 'The 5 Factor Diet' prema kojoj se tajna dobre linije krije upravo u broju 5. U njoj možete pročitati kako u samo 5 tjedana, s 5 obroka dnevno i 5 različitih vježbi dovesti tijelo u red.



Pasternakovo najnovije otkriće su ukusni i hranjivi frapei koji su pomogli mnogim zvijezdama da u kratkom roku budu spremne za svjetla crvenog tepiha. 'The Body Reset Diet' propagira mršavljenje koje uključuje manje vježbe i više nutritivno bogate hrane.

Ne morate biti holivudska zvijezda da biste imali liniju s naslovnice magazina. 'The Body Reset Diet' uključuje tri faze, u trajanju od 5 dana. Prvih peta dana za doručak, ručak i večeru pijete jedan od predviđenih frapea, u drugoj fazi jedan frape zamjenjujete bogatim obrokom, dok u zadnjoj fazi u svoj organizam unosite jedan frape i dva obroka. Jedite poput Kim Kardashian, resetirajte svoj metabolizam i u prvih pet dana izgubite do 5 kilograma.



'Prestali smo hodati, više ne koristimo stepenice, cijeli smo dan na Internetu te mislimo da ćemo napornim treningom nadoknaditi cjelodnevno nekretanje, što je krivo', naglašava Harley Pasternak.

Stoga umjesto napornog večernjeg treninga, koji Vam samo crpi energiju, odaberite stil života koji uključuje duge šetnje i prije svega zdrave obroke. Krećite se umjereno, ali kontinuirano i budite fit.

Ružičasta energetska bomba

Sastojci:

3/4 šalice svježih ili smrznutih malina
3/4 šalice svježih ili smrznutih višanja bez koštica
1/2 – 3/4 čaše nemasnog mlijeko, bademovog ili sojinog mlijeka
1 oguljena naranča
2 žlice vanilije ili proteina u prahu
Sve sastojke zajedno miješajte u mikseru dok ne dobijete željenu teksturu.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Pročitajte još

Putovanja

Booking.com donosi vam odredišta za istraživanje na temelju osobina vašeg životinjskog znaka.  

Duh i tijelo

Svi znamo što trebamo raditi da bi smršavili, ali kako – to raditi (redovno i dovoljno dugo) nas muči.

Horoskop

Programski sadržaj koji slijedi nije primjeren za ljude krhkog ega, pa ako ste uvredljivi – odustanite odmah!

Budi fit

Motivacija je ključna, a mi donosimo savjete kako se motivirati na vježbanje kod kuće.

Advertisement