Spojite se s nama

Bok, što tražiš?

SheShe

Duh i tijelo

U redu je brinuti o sebi

Briga o sebi je važna jer je to ključ za pronalaženje ravnoteže kako u nama samima, tako i izvana.

Dokazano je da briga o sebi smanjuje ili uklanja anksioznost i depresiju, smanjuje stres, poboljšava koncentraciju, smanjuje frustraciju i ljutnju, povećava sreću, poboljšava energiju i još mnogo toga.

Zima je vrijeme kada priroda počinje usporavati. Pokušajte i vi, usporite malo i zapitajte se što je to što bi me sada razveselilo, opustilo, nasmijalo i recite sebi koju lijepu riječ.

Briga o sebi je važna jer je to ključ za pronalaženje ravnoteže kako u nama samima, tako i izvana.

Navela bih četiri aspekta koje sam implementirala u svoj životni stil, a koji dokazano pomažu kod depresije i lošeg raspoloženja

ZDRAVA HRANA

Ayurveda preporučuje jesti toplu, lagano začinjenu i kuhanu hranu. Žličica Chyawanprasha svako jutro povećat će energiju, ojačati imunitet i unutarnju snagu tijekom zime. Najbolje je piti čistu izvorsku vodu, čaj od đumbira i limuna i zlatno mlijeko (golden milk).

Izabela Marić VerbAsana centar
Izabela Marić VerbAsana centar

ODMOR

Spavajte minimalno osam sati dnevno. Ne radi se samo o tome koliko sati spavate; već i u koje vrijeme idete na spavanje. Najbolje je ići u krevet i buditi se u isto vrijeme. Savršeno vrijeme je od 22h do 6h ujutro. Opustite se prije spavanja u toploj kupci, čitanjem ili slušanjem tihe glazbe. Vođeno opuštanje (yoga nidra) možete raditi jednom tjedno. Smanjit će anksioznost i stres.

VJEŽBA

Ako nemate više vremena, prakticiranje yoge 20 minuta dnevno je dovoljno. Lagano i ugodno istezanje ili šetnja na otvorenom. Kretanje je najučinkovitiji način za poboljšanje raspoloženja. Naše tijelo zna što mu treba. Uvijek slušajte svoje tijelo.

POZITIVAN MINDSET

Posvetite vrijeme afirmacijama kako biste uvježbali svoj um da razmišlja pozitivno. Svojim mislima stvaramo svoju stvarnost. Svakodnevna meditacija također pomaže. Odaberite vrijeme za meditaciju, pronađite mirno mjesto, udobno se smjestite i možete početi sa samo pet minuta dnevno. Usredotočite se na dah.

U vrijeme kada je ‘trenutak za sebe’ postao luksuz kojeg si rijetki stignu priuštiti potrebno je nanovo skretati pažnju na njegovu važnost. 
U sklopu Verbasana yoga centra nekoliko puta godišnje organiziramo yoga retreat koji je namijenjen svima koji se žele opustiti i napuniti baterije te provesti vrijeme u miru i prirodi.


Na povlačenju nas očekuju šetnje šumom, ukusni vegetarijanski obroci, dnevni program yoge, meditacije, razne tehnike disanja i opuštanja, zvukoterapija, holistic life coaching, masaže, ples i pjevanje mantri.

Pridružite nam se u Fužinama od 11-13.02.2022.:

https://www.facebook.com/events/445186883781699

Namaste

Više

Suncokreti na oblacima

Uskoro kreće vreva i galama i ovo vrijeme treba iskoristiti za napuniti baterije, za nahraniti dušu.

Zdravstveni karton

Teško svakodenevnom prehranom možemo unijeti sve potrebne doze vitamina i minerala

Savjeti stručnjaka

Problem sive mrene se rješava u svega par koraka i minuta – doslovno.

Savjeti stručnjaka

Znanstvenici su otkrili da je previše ili premalo sna povezano sa smanjenim kognitivnim performansama.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.