Spojite se s nama

Bok, što tražiš?

SheShe
smoothie
smoothie
SSUCv3H4sIAAAAAAAEAJ2Quw6DMAxF90r9B5SZISUD0F9BHUxioaiBSHlQVYh/bx5EytwtPtfX8fVxvzUNmcFKTp7NEatQS6W8dQac1FvAtL04Cum0kaAijOxMCrEOnLdo44gLcXC4hN4ML3/5Z8p1U4QkBkeQCGkrZv2cWEFn+7czP14lCiy48W9auApiUCHkIFNuJe+PQ7PW0XYpUFc1eCF1lXLXHFQ0sGoyDwfVa+US4UBxwwejI+vp0DH26Lqhp2PY+fwBKwDqVpgBAAA=

Gastronomija

Ultimativni antistresni napitak

Iskoristite zdrave namirnice koje nam pomažu da se opustimo.

Ovaj super antistresni napitak sadrži sve vrhunske antistresne namirnice: krastavac, avokado, zeleno lisnato povrće, sjemenke, celer, a to će sve dodatno zasladiti jabuka – voće niskoga glikemijskog indeksa. Sastojci:
  • pola krastavca
  • 1 veća jabuka
  • manji korijen celera
  • šaka mladog špinata
  • pola zrelog avokada
  • 1 desertna žlica suncokretovih sjemenki, lagano mljevenih
  • 1 desertna žlica sezamovih sjemenki, lagano mljevenih
  • voda, po želji
Priprema: U sokovnik stavite krastavac, jabuku, celer i špinat te napravite sok. Dodajte vilicom dobro zgnječen avokado i sjemenke te sve dobro izmiješajte. Ako vam se napitak čini gustim, možete dodati još malo vode. Ovaj recept prenosimo iz knjige Zdrava i fit dr. Lejla Kažinić Kreho.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Više

Zanimljivosti

Jela s tjesteninama pripremaju se lako i brzo, a uz pametnu kombinaciju s drugim namirnicama mogu biti nutritivno bogata i puna okusa.

Gastronomija

Istražili smo koja su to jela s tunom koja će vas držati sretnima i sitima, a naše favorite donosimo u nastavku.

Gastronomija

Ovi ukusni muffini sadrže antistresne sastojke banane, orahe, cjelovite žitarice niskoga GI-a, bogate biljnim vlaknima, a kako ne sadrže mlijeko nego sok od jabuke,...

Savjeti stručnjaka

Stres se vrlo česti naziva tihim ubojicom, najčešće potajno, ali konstantno utječe na naš organizam.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.