Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Obitelj

Vježbati i nakon porođaja

Ako je bilo nedoumica o vježbanju, Snježana Vojvodić Schuster ih je s novom knjigom raspršila.

– Majčinstvo bi trebalo biti sretno, ali prvi mjeseci i godine vrlo su zahtjevna životna razdoblja kada dolazi do mnogih promjena koje donose i niz problema. Knjigom bih htjela bih pomoći svim ženama u prvim danima majčinstva,– rekla je Snježana Vojvodić Schuster, autorica knjige Vježbe nakon porođaja.

Radi se o vrlo praktičnom i sustavno pisanom priručniku koji će pomoći ženama nakon porođaja da vrate mišićnu snagu te da im to razdoblje bude što lagodnije.

Snježana Vojvodić Schuster viši je fizioterapeut i diplomirani arheolog, suradnik u edukaciji trudnica u Ustanovi za obrazovanje odraslih Makronova i Poliklinici Vili, te osnivačica prvog Kluba trudnica u Hrvatskoj. Profesionalnu karijeru posvetila je brizi za trudnice te je tako nastala prva knjiga Vježbe za trudnice, a logičkim slijedom i druga, Vježbe nakon porođaja.

Odvojiti vrijeme za sebe

Mnoge žene nisu dovoljno hrabre te nisu sigurne smiju li vježbati nakon porođaja. U ilustriranom priručniku Vojvodić Schuster nam donosi cjelovit plan koji će sve nove majke pripremiti za prve godine majčinstva te pomoći ženi da se osjeća dobro u svom tijelu:

– Žena mora biti zadovoljna svojim fizičkim izgledom da bi se dobro osjećala u svim segmentima života, da bi napredovala na poslovnom planu. Vrlo često žena u prvim danima nakon porođaja nema vremena niti se istuširati, a kamoli vježbati. Ali ona mora odvojiti vremena za sebe, mora se to učiniti barem pet minuta dnevno. Ovu knjigu posvetila sam svom suprugu,– rekla je Vojvodić Schuster.

U cijelom procesu, kaže, vrlo je bitna uloga partnera. I on treba sudjelovati i pomoći ženi u njenoj novoj ulozi majke, jer je ipak majka ta koja ”nosi” cijelu obitelj.

– U knjizi je pregršt informacija i iskustva autorice kao majke te sam se vrlo lako mogla s njom poistovjetiti. Govori o oporavku nakon porođaja, zdravstvenim aspektima te nas čini svjesnima koliko kondicije i snage je potrebno ženama. Tu su sustavni programi za jačanje mišića i vježbe su opisane na vrlo jednostavan način. Sviđa mi se što je opisano i kako žena vježbe može raditi svugdje pa čak i u šetnji dok gura kolica. U prvih šest mjeseci obično nema vremena za neko ”organizirano” vježbanje,– izjavila je urednica knjige Merima Nikočević Ibrahimpašić i sama u vrlo visokom stupnju trudnoće.

Pravovremeno početi vježbati

Marjeta Mišigoj Duraković, profesorica na Kineziološkom fakultetu, istaknula je kako nismo ni svjesni koliko strogim mirovanjem nakon trudnoće ne pridonosimo našem tijelu te dodala kako smo većinom ”sjedeća” nacija. Najviše sjedimo te postoje veliki rizici kojima smo izloženi još od školske dobi, a tu se pojavljuju problemi gojaznosti, ateroskleroze, šećerne bolesti.

– Zato je ovo vrlo vrijedan priručnik. Vrlo je važno da žena pravovremeno počne vježbati i da vrati snagu te bih posebno htjela naglasiti važnost poglavlja o tjelesnim aktivnostima u prirodi,– istaknula je prof. Mišigoj Duraković.

Prof. dr. sc. Višnja Milković Latin, ginekolog, otkriva nam kako u prijašnjim vremenima nije bilo nikakvog govora o vježbama za trudnicu, te se našalila kako se nije preporučao čak niti odlazak na more:

– Sve u knjizi izišlo je iz prakse koju je Snježana obavljala u bolnici sa ženama netom nakon što su rodile. Žao mi je što u našim rodilištima još uvijek nije sasvim moguće provoditi svakodnevno takve aktivnosti. Svima nam je zadaća da se pokuša napraviti korak dalje, da se uvaži važnost vježbanja. Snježanin moto je "zamisli – ostvari", tako su i nastale obje njene knjige te sam sigurna da ona neće stati samo na tome i očekujemo novu knjigu uskoro,– zaključila je Milković Latin.


Knjiga se može nabaviti po cijeni od 85 kuna.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Obitelj

Ne postoji nitko tko nam bolje, od žena koje su rodile i u 20-ima i u 40-ima, može odgovoriti na pitanje kada je bolje...

Dobar posao

Donosimo vam još nekoliko savjeta kako se lakše vratiti na posao.

Budi fit

Ne postoji pojava toliko benigna i česta, a opet toliko omražena kod pripadnica ženskog roda kao što je celulit.

Duh i tijelo

3 savjeta za ekspresno putovanje u zemlju snova.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.