Spojite se s nama

Bok, što tražiš?

SheShe

Duh i tijelo

Zašto je dobro vježbati yogu u trudnoći?

Zdrava i vitalna trudnoća je ključ za zdravu majku koja ima snage i energije za porod i potrebe svoje nove bebe

Zdrava i vitalna trudnoća je ključ za zdravu majku koja ima snage i energije za porod i potrebe svoje nove bebe.

Redovni satovi yoge u trajanju od sat vremena obuhvaćaju duboko disanje i vježbe disanja, vježbe snage prilagođene drugom stanju, vježbe istezanja, vrijeme za opuštanje, samomasažu i meditaciju.

Satovi obrađuju teme koje su česti problemi u trudnoći kao što su bol u donjim leđima, zatvor i pojava hemeroida, zatvaranje prsa prema naprijed, umor, anksioznost i sl. Kroz sate prolazit ćemo yogijske prakse kojima se pripremamo za porod i povezujemo sa svojom bebom.

Dobrobiti prenatalne yoge:

  • poboljšava rad probave, cirkulacije i kapaciteta daha
  • održava tijelo zdravim i snažnim
  • priprema nas na porod
  • smanjuje anksioznost
  • može ublažiti simptome mučnine i umora
  • olakšava bolove
  • nudi podršku i savjete

Voditeljice, Tena Rebernjak i Izabela Marić su iskusne dugogodišnje učiteljice yoge s mnogobrojnim završenim edukacijama i bogatim iskustvom u radu s raznim polaznicima. Izabela i Tena s veseljem ugošćuju svaku trudnicu te u razgovoru s njima prilagođavaju sate potrebama grupe.

Drugo stanje je posebno, osjetljivo i jako nepredvidivo razdoblje u našim životima. Uz mnoge predivne promjene nailazimo i na pokoju neugodnu s obzirom na sve što naše tijelo prolazi. Kako bi ovo posebno razdoblje provele kvalitetno trebamo posvetiti vrijeme sebi, svojem tijelu i bebi u nama.

Yogom učimo pravilno i duboko disati. U svakom satu uzmemo si vremena da dišemo – mirno, ciljano i duboko, kroz sve organe i duboko do bebe. Učimo dahom regulirati bol, napetost ili svoje stanje. Kada dođe napor poroda imamo taj vrijedni unutarnji alat kojim si možemo pomoći. Yoga nam pomaže umiriti um, vratiti se sebi i pronaći sigurnost u sebe.

Kroz sate prenatalne yoge često se prolaze sljedeći elementi:

  • uvodne vježbe
  • vježbe disanja
  • lagani pokreti istezanja
  • trudnički pozdravi Suncu
  • razgibavanje kralježnice, kukova i ramena
  • yoga asane prilagođene drugom stanju
  • usporavanje i povlačenje pažnje prema unutra
  • povezivanje s bebom
  • otvaranje kukova
  • opuštanje
  • meditacija.

Generalne upute za vježbanje u toku trudnoće:

  • Slušajte svoje tijelo i svoje granice
  • Ne zagrijavajte se previše
  • Pazite da nikada ne ostanete bez daha
  • Izbjegavajte položaje u kojima se trbuh gnječi ili stišće
  • Nemojte skakati
  • Nemojte raditi položaje balansa ako ste nestabilne
  • Svjesne ste da vježbate na vlastitu odgovornost

Za sudjelovanje potrebno je imati odobrenje od strane ginekologa da je trudnoća uredna i da nema prepreka za vježbanje. Svjesne ste da vježbate na vlastitu odgovornost. Pozivamo sve trudnice i mlade mame ako niste sigurne da li je yoga za vas, isprobajte ovaj kratki sat osnova yoge za trudnice:

https://verbasana.com/voditelji/

Izabela Marić, certificirana učiteljica yoge i yoga terapije, certificirana učiteljica prenatalne yoge, certificirani holistic life coach, predsjednica Hrvatskog saveza za yogu, diplomirani indolog, osnivač Verbasana yoga studija u Zagrebu, ko-autor knjige „Radiant Self“.

Više

Savjeti stručnjaka

Ne možemo očekivati da će majčino mentalno zdravlje biti dobro ako joj osnovne ljudske potrebe nisu ispunjene.

Duh i tijelo

Kad nakon godine dana ne uspijevaš zatrudnjeti, a imaš preko 35, nema previše opcija osim da kreneš doktorima.

Duh i tijelo

Korijenska čakra je kao temelj za kuću u kojoj živimo.

Duh i tijelo

Ljudsko tijelo nije prilagođeno sjedilačkom načinu života, tipičnom za današnjeg poslovnog čovjeka.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.