Spojite se s nama

Bok, što tražiš?

SheShe

Budi fit

Želite smanjiti struk i suziti bokove?

Predstavljamo vam ciljane vježbe kojima napadate struk i bokove, bilo da izaberete gimnasticiranje kod kuće ili vježbanje na spravama u sportskim centrima, plivanje ili vožnju biciklom!

Predstavljamo vam ciljane vježbe kojima napadate struk i bokove, bilo da izaberete gimnasticiranje kod kuće ili vježbanje na spravama u sportskim centrima, plivanje ili vožnju biciklom! Želite tanji struk? Voljeli biste nositi manji konfekcijski broj? Ostvarivo! Izbor je na vama, ovisno o vremenu kojim raspolažete.

60 minuta u fitness centru

Imate li vremena za odlazak u fitness klub dvaput tjedno, radite aerobne vježbe. Najjednostavnija je hodanje brzim korakom ujednačenog ritma, kojom možete sagorjeti veliku količinu masnoća. Pomičnu traku postavite na određenu brzinu i hodajte 40 minuta. Naravno, možete hodati i po kvartu!

30 minuta bicikla

Više se volite kretati na otvorenom? Odaberite mountain bike. Najprije vozite deset minuta na ravnom, da se ugrijete, zatim otiđite u park ili šumu i vozite po livadama i uzbrdicama. Kako biste prešli preko ispupčenja i ulegnuća, često se morate podizati na pedale, a tada vam, osim nogu, rade i trbušni mišići. U početku vozite samo pola sata, jer je vožnja po neravnom terenu vrlo zahtjevna za sve mišiće. Kasnije vozite sat vremena i dulje. Nakon vožnje, četiri minute radite vježbe istezanja.

5 minuta u uredu

U uredu, ali i u autobusu ili dok hodate, možete raditi vježbu za struk. Vrlo je jednostavna, a nitko neće primijetiti. Dovoljno je da stežete trbušne mišiće. Stojeći ili sjedeći, ravnih leđa, stegnite trbušne mišiće, jednu minutu. Zatim se opustite pola minute i vježbu ponovite.

40 minuta u vodi

Ako više volite odlaziti na bazen dvaput tjedno, plivajte prsnim stilom i kraulom naizmjence, ukupno pola sata. Ako niste u formi, često predahnite, ako treba i nakon svakog preplivanog bazena, kako ne biste ostali bez daha. Nakon toga prijeđite u mali bazen i u vođi do struka hodajte pet minuta. Zatim se pet minuta opuštajte, plutajući na vodi, s rukama ispruženim iznad glave i okrećući se. Zahvaljujući okretima tijela, vođa masira tkivo i oblikuje bokove. Ponovite ove dvije vježbe naizmjence dva do tri puta. Ordinacija.hr

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Pročitajte još

Budi fit

Ovdje slijedi nekoliko savjeta koji će vam olakšati put prema idealnoj težini.

Budi fit

Kada se govori o mršavljenju, mnogi nisu sigurni što je učinkovitije u gubljenju kilograma – vježbanje ili dijeta?

Budi fit

Društvenim mrežama kruže mnogi mitovi o mršavljenju, koji ponekad mogu biti i štetni za zdravlje te suprotni cilju da smršavite, pa ih vrijedi ‘protresti’,...

Savjeti stručnjaka

Kroz čovjekov život probavni sustav mora preraditi otprilike 40 tona hrane i 60.000 litara tekućine, što osiguravaju milijarde različitih mikroorganizama koji se brinu da...

Advertisement