Jesen na MTV-u

Iako na prvi pogled sumorna i kišna, jesen predstavlja najuzbudljivije godišnje doba, puno novosti i preokreta. U tom turbulentnom razdoblju turbulentan je i hrvatski MTV, koji je 5. rujna započeo emitiranje nove jesenske sheme.

Samo godinu dana od otvaranja zagrebačkog ureda ova je glazbena institucija znatno napredovala i razvila se na području cijele regije, što je rezultiralo čak utrostručenim brojem gledatelja koji, prema istraživanjima, dnevno uz MTV provedu više od sat vremena, kao i brojnim fanovima, koji više od milijun puta mjesečno posjete internet stranicu TV kuće www.mtv.com.hr.

U Hrvatskoj je MTV danas prisutan u pola milijuna domova i taj broj neprestano raste!

Jesenska shema – glazba, reality i igrane serije

''Novim generacijama televizija odavno nije prvo mjesto na kojem se informiraju o muzici – zato im pružamo mnogo više od muzike (koja nam je i dalje na prvom mjestu) – prije svega zabavu. Već nekoliko godina to su reality emisije, ali od ove jeseni velika su novost igrane serije, pa čak i filmovi u produkciji MTV-ja za publiku MTV-ja. Igrani sadržaji za tinejdžere ono su što najviše nedostaje lokalnom TV tržištu i upravo je to ono što je MTV pripremio za novu sezonu'', ističe Ninoslav Jovanović, glavni i odgovorni urednik MTV-jeva programa.

Jesenska shema uključuje čak 30 različitih showova, među kojima čak devet novih emisija, od kojih su 3 igrane serije nešto sasvim originalno i potpuno novo na MTV-ju: Hard Times of RJ Berger, Valemont i My Life As Liz. Prikazivati će se i dalje poznati naslovei kao što su Jersey Shore 2, The Hills, The City, Disaster Date, Date My Mom, The Dudesons in America, South Park, Busted, Made i mnogi drugi. U jesenskoj će shemi MTV prvi put u povijesti emitirati i dva cjelovečernja igrana filma:  My Super Psycho Sweet 16 i Valemont.

Naravno, dvije iznimno važne muzičke ishodišne točke su nedavno održana dodjela nagrada MTV Video Music Awards 2010 (VMA) te najvažniji europski muzički događaj, European Music Awards (EMA), koji će se održati 7. studenoga u Madridu i na kojem će se dodijeliti i nagrada najboljem izvođaču naše regije.

M u MTV-u?

MTV je dinamičan i energičan program koji svojim sadržajem predstavlja fuziju muzike, kreativnosti i mladenačke kulture. Tijekom 29 godina postojanja, MTV se mijenjao, prilagođavao i evoluirao, uvijek u cilju pružanja kreativnog ventila i zabave svakoj mladoj generaciji. Kao rezultat toga, 2009. godine osvježio je svoj brend na prostoru bivše države otvorivši i ured u Zagrebu, u kojem je M(uzika) krucijalan dio MTV prirode.

Treba svakako istaknuti bismo da naš, lokalni MTV ima više muzike od ijednog drugog europskog MTV-ja, pa čak i od američkog. Glazba čini oko 70% programa i dobar dio tog postotka posvećen je izvođačima i muzičkim manifestacijama naše regije.

Što je učinjeno u godinu dana?

  • Realizirano je više od 70 premijera videospotova najvažnijih urbanih izvođača regije.
  • Svakoj premijeri osigurano je 40 emitiranja samo u prvom tjednu te direktan ulaz na domaću top listu.
  • Od 12. rujna domaća top lista – Domaćica – povećana sa 10 na 20 mjesta.
  • Stvorene su dvije emisije u vlastitoj produkciji – MTV Takeover (ovaj tjedan MTV su preuzeli Elemental) i MTV Express.
  • Osigurana su dodatna emitiranja domaćih spotova u Domaćoj zadaći.
  • MTV je bio medijski pokrovitelj albuma TBF-a i Ede Maajke, koncerata Jinxa, Ede i Bolesne Braće, te Chemical Brothersa i Carla Coxa, kao i manifestacija poput Mars Festivala, Enter Festivala, Pannonian X Challengea ili Godskitchen u Papayi na Zrću.

MTV će nastaviti istraživati nove načine suradnje s muzičarima, producentima, diskografima i koncertnim organizatorima, što će poboljšati kvalitetu i kvantitetu novih i uzbudljivih sadržaja. MTV je već sad nezaobilazan medijski partner najvažnijih muzičkih izdanja i manifestacija, uz neizostavno širenje na manifestacije koje po profilu odgovaraju našoj publici i našoj televiziji.

Uz domaće izvođače, MTV u vaše domove donosi najveće i najuzbudljivije muzičke zvijezde današnjice kroz ekskluzivne premijere, vrhunske koncerte (World Stage), otkrivanja priča u pričama (Behind the Music), čak četiri top liste i up-to-date tematske showove.

MTV je jedinstveni TV program, poznat po tome što nikada ne odrasta. Naša su publika mladi ljudi. Čini li vam se da ne razumijete što se točno događa u emisiji i kakva je to sad muzika – to je siguran znak da ste odrasli upravo VI!

2010. godina još nije gotova! Gledajte MTV i pridružite nam se na www.mtv.com.hr jer će jesen biti jaaaako vruća!