Martini Gold by Dolce&Gabbana

U četvrtak 9. prosinca, u samom centru Zagreba, je u glamuroznom i luksuznom stilu predstavljen je Martini Gold by Dolce&Gabbana, zlatni koncept poznatog dizajnerskog dvojca i Martini stručnjaka. Jedinstvenom okusu i sofisticiranom izgledu nisu mogli odoliti ni mnogi poznati koji su se okupili na hrvatskom predstavljanju novog Martini izričaja.

“Kada bocu uzmemo u ruku, doživljaj se nadopunjuje; instantno primjećujemo da su hladnoća i trenje kože po staklu zamijenjeni toplim klizanjem prstiju preko površine slične ljudskoj koži”, istaknuo je to poznati fotograf Damir Hoyka. “Zbog toga bih rekao da boca Martini Golda osim elegancijom, plemenitošću i toplinom, zrači i određenom dozom seksipila.”

Doza seksipila utkana je također i u sam okus ovog popularnog pića koji je prepun zavodljivih začina i sastojaka pomno odabranih od strane Dolce&Gabbane te Martini majstora. Naime, poznati dizajnerski dvojac prenio je svoj profinjen stil ne samo na dizajn već i na aromu koja odiše Mediteranom i egzotičnim Istokom.

Ovo dojmljivo okupljanje dodatno je začinila manekenka Jelena Glišić koja je tom prigodom utjelovila protagonisticu internacionalne kampanje, zanosnu Monicu Bellucci. Lijepa talijanska glumica zauzela je glavnu ulogu u promotivnom spotu Martini Golda koji je snimljen na ulicama i trgovima Rima, a inspiracija za isti pronađena je u talijanskoj kinematografiji. Ovaj spot hrvatsku premijeru doživio je na održanom eventu u prostorijama Badelove zgrade u centru Zagreba.

Šarm i seksipil ovog pića osvojio je mnoga poznata lica poput Damira Markovine, Gorana Bogdana, Snježane Mehun i dečka Mihaela Galekovića, Maje Šuput, Nikše Kušelja, Suzy i Sarah Josipović, Zlatana Zuhrić Zuhre, voditeljskog dvojca Ane Stunić i Daniela Delale.