Stiže nam novi BIPA FASHION.HR

Zagreb će uskoro postati modna prijestolnica regije jer sredina ožujka uobičajeno je rezervirana za najiščekivaniji modni događaj sezone BIPA FASHION.HR koji i ovog puta tijekom pet dana predstavlja najbolje od domaće modne scene. Poznata dizajnerska imena, nove zvijezde modne industrije, mlade nade u usponu i najnoviji trendovi obilježit će i ovo 21. izdanje modnog događaja koji iz sezone u sezonu potvrđuje status najvažnije modne manifestacije u regiji. Četvrtu sezonu za redom, drogerijski lanac Bipa, glavni je pokrovitelj FASHION.HR-A i partner u stvaranju ove modne priče. Podržavajući hrvatske dizajnere i Fashion.hr modnu platformu,  Bipa i sama postaje ambasador novopredstavljenih trendova u ljepoti, make-upu i modi.

Ove sezone BIPA FASHION.HR održat će se od 15. do 19. ožujka u paviljonu 10 Zagrebačkog velesajma. Najsnažnija platforma za predstavljanje novih modnih kolekcija i trendova posjetiteljima će pružiti vrhunski modni i scenski doživljaj. U pet dana predstavit će se etablirana dizajnerska imena: eNVy room, Ivica Skoko, Ivica Klarić, ELFSI, BiteMyStyle by Zoran Aragović, Ana Maria Ricov, Martina Felja, ali i mlade nade modne scene koji će u sklopu petodnevnog programa predstaviti svoje modne vizije: Hedra design by Ana Jagić, Ana Bogdan, Aman, Coded Edge, Morana Krklec, Obekei, a prvi put na pisti FASHION.HR-a svoju će kolekciju predstaviti Gala Marija Vrbanić. Ove sezone na  FASHION.HR-u ponovno će nastupiti i brend Robert Sever koji ove godine slavi 15 godina rada na hrvatskoj modnoj sceni.

BIPAFASHION.HR15_19_2016(3)

U proteklih 20 sezona BIPA FASHION.HR postavio je visoke estetske i produkcijske standarde, a modna publika i ove sezone s nestrpljenjem iščekuje najuzbudljivije modne priče. „Izuzetno smo ponosni na svih 20 sezona koje su iza nas i svjesni smo velikih očekivanja publike u svim segmentima projekta. Nakon prošlogodišnjeg uspjeha i zaista odličnih kritika, veliki je izazov biti opet nov, drugačiji, originalan i izvrstan. U tom smislu, u novu godinu krećemo i sa segmentiranim pristupom programu koji je dio promjene u kojoj planiramo i dalje biti najveća produkcijska platforma za vrlo mali broj odabranih dizajnera. Zajedno s njima i svima koji su uključeni u ovaj veliki projekt pišemo još jednu stranicu hrvatske modne povijesti“, izjavio je Vinko Filipić, osnivač i direktor FASHION.HR-a.

Svake sezone FASHION.HR prati više od 200 akreditiranih novinara s više od 700 medijskih objava u nacionalnim i regionalnim medijima. Zagreb će od 15. do 19. ožujka živjeti u znaku BIPA FASHION.HR-a.