Što kada se bojite letova i aviona? Zelena linija!

Što se čudite? Poznajem barem četiri žene koje se panično boje letova i aviona. Tako smo, vjerovali ili ne, prošle godine pokušavale isplanirati poslovni put u Prag i brzo odustale jer nam se nikako nije sviđala ideja da se nas četiri vozimo u automobilu same…

S druge strane, najdraže su mi noćne vožnje u udobnom autobusu uz omiljenu seriju koja me gotovo uvijek uspava…

Ovih sam dana bila na rođendanskom slavlju jednog zelenog autobusa s kojim ću se, kako mi se čini, družiti na svojoj omiljenoj relaciji – posjeta nećacima! Ovi zeleni autobusi nisu samo prijevozno sredstvo od točke A do točke B, već brend iza kojeg stoji snažan poduzetnički duh koji se temelji prije svega na partnerstvu i modernim tehnologijama.

Činjenice o snažnom rastu i razvoju dominirale su rođendanskom konferencijom ovog uspješnog poslovnog modela koji je stigao u Hrvatsku prije tri godine. Više od 750.000 zadovoljnih putnika samo u 2018. godini, potvrdilo je kako je visoko razvijena tehnološka potpora tradicionalnom prijevozu putnika bila itekako nužna, te samim time i dobrodošla na hrvatskom tržištu.

U ove tri godine u Hrvatskoj je FlixBus s tri zaposlena prerastao u tim s više od 50 zaposlenih. Da je ono što FlixBus radi zaista prihvaćeno i traženo potvrđuje i preko 750.000 zadovoljnih putnika samo u 2018. godini od kojih je čak 60% žena i to onih između 18 i 35 godina.

Ivan Šarić i Ida Prester

˝Autobusna industrija je generacijama percipirana kao muška industrija. Iako su osnivači FlixBusa muškarci, ipak, velik broj uposlenih su upravo žene. Ja sam jedna od njih i s FlixBusom sam od samih početaka stoga mogu reći kako smo ovu industriju promijenili iz temelja. Autobuse smo pretvorili u sigurno prijevozno sredstvo za žene, a osobito za žene s djecom, te im svima omogućili izbor u načinu provođenja vremena tijekom vožnje. Bilo da žele koristiti besplatan internet ili spavati u udobnim sjedalima. Autobusi su stari do dvije godine maksimalno, a samim time i sigurniji na cesti“, izjavila je Petra Milanović, voditeljica odnosa s javnošću za FlixBus. ˝Primjerice kada putujem u Split na poslovni sastanak ili pak u Ljubljanu, München i Budimpeštu uvijek biram što manje opterećenja za sebe i vrijeme u autobusu iskoristim pomalo za posao, a kako sam i majka dvoje djece, potrudim se da to vrijeme iskoristim i pomalo za sebe kako bih napunila baterije˝, dodala je Petra.

FlixBus osim što omogućuje povoljno putovanje Europom, čini Hrvatsku dostupnijom te jače povezanijom. Zagreb, Split, Zadar, Rijeka i Pula vode kao najposjećenije FlixBus destinacije u Hrvatskoj, dok putnici iz Hrvatske najčešće posjećuju München, Budimpeštu, Ljubljanu, Beč i Veneciju. Glavni razlozi putovanja su posjeta rodbini i prijateljima te praznici i kratka putovanja. FlixBusom uglavnom putuju studenti, mladi stručnjaci te mlade obitelji od kojih je čak 60% žena.

Svi benefiti zelene FlixBus mreže

Osim što možete posjetiti čak 28 europskih zemalja i što povezuje 2000 destinacija s 350.000 dnevnih linija, svim FlixBus putnicima omogućen je besplatan Wi-Fi, utičnice, više prostora između sjedala, besplatna prtljaga te mogućnost promjene i otkaza rezervacije do 15 minuta prije polaska.

FlixBus aplikacija preuzima se potpuno besplatno, a dostupna je na hrvatskom jeziku. Osim jednostavne i brze kupovine karata, putem aplikacije šalju se obavijesti o promotivnim ponudama koje su dostupne isključivo za kupovinu karata putem aplikacije, dostupni su odgovori na najčešća pitanja, obavijesti o mogućim kašnjenjima autobusa zahvaljujući GPS live trackingu, navigacija do najbliže stanice te detaljne informacije o svakoj kupljenoj karti i QR kodu koji je zamjena za printanu kartu.