Stražnjica za uzdahe

Osjećate li se nelagodno dok vam partner promatra guzu, možda je vrijeme za oblikovanje stražnjice. Postoji nekoliko vježbi kako dovesti taj seksi stražnji dio tijela u formu. Najbitniji su čučnjevi.

U prvoj verziji raširite noge te se spuštate 15 do 20 puta, a drugi način su također čučnjevi dok su noge lagano raskoračene u širini ramena. Također je potrebno ponavljati čučnjeve od 15 do 20 puta.

Upornim vježbanjem vaša stražnjica poprimit će u žena toliko željeni oblik jabuke.

Sljedeća vježba za savršenu stražnjicu je statički i dinamički iskorak. Statički je kada jednom nogom iskoračite naprijed tako da su natkoljenica i potkoljenica pod kutem od 90 stupnjeva, te spuštanje ponovite 15 puta. Dinamički je sličan, osim što vježbu ponavljate naizmjence s jednom i drugom nogom.

Put pod noge, trošite kalorije!

Za uspješne rezultate ove vježbe je potrebno izvoditi barem dva puta tjedno, tri do četiri mjeseca. Osim vježbanja važno je i pripaziti i na prehranu. Reducirajte unos ugljikohidrata i masnoća jer se kalorije moraju trošiti.

Mišić stražnjice osobito je aktivan dok brzo hodamo, penjemo se ili trčimo. Međutim, ne koristimo ga onoliko koliko bismo to trebali. Otiđite u prirodu i hodajte po uzbrdicama. Tako ćete više koristiti svoje mišiće. Ako kod kuće imate pomičnu traku ili ako odlazite u teretanu, namjestite traku tako kao da polagano trčite uzbrdicom.

Rolanje je također preporučljivo. Rezultati će biti odlični ako se nagnete prema naprijed tako da je koncentracija na kvadricepsu i stražnjoj loži.

Ako stanujete u zgradi, umjesto sprave u teretani, možete koristiti stube. Besplatno je i možete to raditi kad god poželite! Hodanjem stubama učvrstit ćete stražnjicu i oblikovati svoje noge. Na stubu se oslonite cijelim stopalom i kad zakoračite na drugu stubu, stisnite mišiće stražnjice.

I ne zamarajte se susjedima!