Top 5 problema s kosom

Kvaliteta vaše kose ovisi o cirkulaciji korijena kose i količini hranjivih tvari u vašem tijelu koje su potrebne kako bi kosu nahranile. Nutricionistica Michelle Kingston čitateljima Metroa pomaže s pet najčešćih problema s kosom i savjetuje kako ih rješavati.

1. Suha i lomljiva kosa

Suha i lomljiva kosa može biti znak nedostatka esencijalnih masnih kiselina. Ako je vaša kosa takva, u prehranu dodajte više lanenog ulja, oraha, sjemenki i ribljeg ulja.

2. Masna kosa


Ako je vaša kosa masna, možda vam nedostaje vitamina B. Naime, vitamin B2 je najvažniji vitamin u borbi protiv masne kose, a ima ga u ribi, mlijeku, jajima i zelenom lisnatom povrću.

3. Ispadanje kose

Stres, hormonska ravnoteža, manjak hranjivih tvari ili problemi sa štitnjačom mogu uzrokovati ispadanje kose. Kako biste to spriječili, povećajte unos bjelančevina i željeza u prehrani, i to svakog dana.

4. Prhut


Perut se često pojavljuje kad je prehrana prebogata zasićenim mastima, što uzrokuje debelo lučenje ulja iz lubanje koje se potom začepi u koži. Stoga iz prehrane izbacite ''junk food'' i zasićene masti.

5. Spori rast ili gubitak boje

Ovo je često znak manjka cinka. Izbjegavajte šećer i prerađene ugljikohidrate jer oni troše cink iz tijela.

Metro-portal.hr