Spojite se s nama

Bok, što tražiš?

SheShe

Budi fit

10 ubojica kalorija!

Hrana, odluke i aktivnosti koji pomažu pri mršavljenju!

Put do savršene linije obložen je kamenjem. Niti jedna dijeta ne garantira dugotrajnu vitkost, a napadaji gladi i želja za slatkim ne nestaju ni uz najveći trud. Ubojice kalorija imaju pozitivan učinak na mršavljenje ili zadržavanje tjelesne težine pa bi ih trebalo jesti/raditi što češće. Alge Najbolje su zelene alge kao prilog povrću. Sadrže vitamine C i B te vlakna koja daju osjećaj sitosti. Tijelo opskrbljuju s jodom koji se izravno obračunava s kalorijama. Vitamin B ima važnu ulogu za metabolizam. Jabuke Osim vitamina C, sadrže lako probavljive ugljikohidrate i pektin koji potiče probavu i pomaže u snižavanju razine kolesterola. Gorka dinja Danas se uglavnom koristi za tretman dijabetesa. Prema istraživanjima u tijelu aktivira lučenje hormona koji se stvara u masnom tkivu i koji zajedno s drugim hormonima utječe na regulaciju osjećaja gladi i sitosti. Kolin Tijelo uglavnom samostalno proizvodi onoliko kolina koliko treba, a dodatno se unosi konzumacijom jaja i soje. Ubraja se među tvari koje razgrađuju masti i na taj način ubrzava proces mršavljenja.   Krom Jedan je od najvažnijih elemenata u tragovima kojim bi tijelo trebalo biti redovito dobro opskrbljeno. Manjak kroma uzrokuje poremećaj utilizacije glukoze. Preskakanje večere Utječe na hormonalnu ravnotežu i potiče razgradnju masnog tkiva. Bez večere luči se veća količina hormona rasta, a pozitivan učinak javlja se i ako večeru preskočite samo dva puta tjedno. Aminokiseline Triptofan, fenilalanin, leucin, lizin, valina, treonin, metionin i izoleucin ključne su aminokiseline koje se u tijelo unose hranom. Sadržane su u ribi (posebno tuna), lješnjacima, mesu, riži, grahu, mlijeku, jajima i krumpirima. Sport Bilo koji oblik tjelesne aktivnosti bolji je za duh i tijelo od sjedenja i ležanja. Korištenje mozga Koncentrirani rad je naporan za moždane stanice, ali i za cijelo tijelo pa potiče trošenje kalorija. Grejp Topi masti, a najveći učinak se postiže kod konzumacije grejpa koji još nije potpuno sazrio. Dovodi do bolje prokrvljenosti i igra veliku ulogu u smanjenju tjelesne težine.  

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Pročitajte još

Budi fit

Kada se govori o mršavljenju, mnogi nisu sigurni što je učinkovitije u gubljenju kilograma – vježbanje ili dijeta?

Beauty report

Za NOVELIUS MEDICAL HYDROCOLLAGEN klinički je dokazano da poboljšava hidriranost, glatkoću i elastičnost kože, poboljšava čvrstoću i gustoću kose te sprječava nastanak dubinskih bora.

Budi fit

Društvenim mrežama kruže mnogi mitovi o mršavljenju, koji ponekad mogu biti i štetni za zdravlje te suprotni cilju da smršavite, pa ih vrijedi ‘protresti’,...

Gastronomija

Biblijska mahunarka vraća se na velika vrata.

Advertisement