Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Budi fit

5 mitova o debljanju i dijetama

Slušajte svoje tijelo.

Nemoj jesti ugljikohidrate! Jedi samo proteine! Ni slučajno nemoj konzumirati slatko! Takve i slične dijetalne zapovijedi obasipaju nas sa svih strana. Ipak, sve su to mitovi koje trebamo razotkriti i naravno prilagoditi nama samima.

1. Kalorije više debljaju navečer nego tijekom dana

Ovo je smiješno, kaže Dr. John Foreyt, specijalizirani nutricionist. Nije bitno kada se jede, već koliko se kalorija unese u tijelo.

2. Ugljikohidrati debljaju

Ugljikohidrati sami po sebi ne debljaju, već velika količina istih – deblja. Također, ako izbacite dobre ugljikohidrate poput žitarica i mahunarki loše će utjecati na vaš organizam.

3. Jedite više manjih obroka

Morate znati kako vam dijeta u kojoj jedete više manjih obroka neće pomoći pri velikom gubitku kilograma. Razlika u kalorijama ako jedete manje većih obroka ili više manjih je minorna. Jedite kad ste gladni.



4. Određenu hranu volite zato jer vam tih nutrijenata fali u tijelu

To nije istina. U većini slučajeva vašem tijelu ne treba šećer u čokoladi već je ta potreba emocionalno kontrolirana.

5. Morate čistiti toksine iz tijela


Tijelo ima savršeno razrađeni sustav čišćenja toksina iz tijela preko bubrega, jetre i slezene. Zato nije obavezno piti čudotvorne napitke koji čiste vaše tijelo.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Više

Budi fit

Možemo li pravilnom prehranom utjecati na starenje?

Gastronomija

Ako ste ljubitelj biljne prehrane, a načela veganstva imate u malom prstu, sljedeći recept oduševit će sva vaša čula.

Budi fit

Ubrzajte metabolizam i uklonite nadutost...

Budi fit

Kako bi se došlo do ovog rezultata, okupljeno je 43 stručnjaka iz područja prehrane, dijeta i problema sa zdravljem povezanih s prehranom.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.