Spojite se s nama

Bok, što tražiš?

SheShe

Gastronomija

Doručkujte samo voće

Antidijetni plan dopušta neograničene količine hrane bez zbrajanja kalorija.

Idealnu tjelesnu težinu teško je održati, ali ne i nemoguće. Nudimo vam metodu za brzo skidanje kilograma i bez puno muke. Tajna je – u doručku. U pitanju nije čarobna formula za mršavljenje već novi način usmjeravanja prehrane: antidijetni program. Ovaj plan dopušta neograničene količine hrane bez zbrajanja kalorija, a zahtijeva samo jedan kompromis – doručkujte isključivo voće.

Antidijetni program temelji se na prirodnim ciklusima tijela: od hrane koju svakodnevno uzimamo (unos), apsorbiramo i iskoristimo jedan dio (asimilacija), a oslobađamo se onoga što ne iskoristimo (eliminacija). Tijekom razdoblja eliminacije, koje traje od 6 ujutro do približno 14 poslije podne, tijelo sprema manje zaliha i zato se manje i deblja. Zato je svježe voće, koje sadrži do 70% vode, najbolja hrana za doručak.



Učinkovitost ove metode temelji se na nemiješanju određenih vrsta hrane. Ugljikohidrati se jedu ujutro i u podne, a bjelančevine navečer. Na taj način sažvakan zalogaj prolazi kroz želudac tri umjesto dvanaest sati; dobivena energija može se iskoristiti za eliminaciju štetnih tvari i za mršavljenje.



Započnite dan voćem, možete uzeti količinu po želji ako prethodno niste ništa jeli. Jedini je uvjet da je voće svježe. Ako ste jako gladni možete pojesti jednu ili dvije banane i ništa više – ni tost ni kavu. Zaboravite datulje i sušeno voće ako želite smršaviti. U podne možete jesti sirovo povrće ili salate, cjeloviti kruh, svježi sir.



Navečer
birajte između mesa, piletine ili ribe, uz povrće ili salate kao prilog. Alkohol je potpuno zabranjen. Možete piti vode koliko želite.

Prednosti

Ovaj program prehrane donosi vitamine, minerale i vlakna, što olakšava probavu. Povećana količina voća i povrća i mala količina masti dovode do brzog gubitka tjelesne težine.

Nedostaci

Velika količina voća i povrća može izazvati napuhnutost, grčeve ili proljev. Manjak ugljikohidrata može izazvati slabost ako je voće koje izaberete za doručak siromašno ugljikohidratima.



Banana sadrži najviše ugljikohidrata. Antidijeta se ne preporučuje osobama pod jakim stresom jer njima treba veća količina bjelančevina.

I za kraj imajte na umu da niti jedna dijeta nije apsolutno dobra za vaše zdravlje. Stoga, prije nego se posvetite novom režimu prehrane, potražite savjet svog liječnika.

Ordinacija.hr

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Pročitajte još

Budi fit

Kada se govori o mršavljenju, mnogi nisu sigurni što je učinkovitije u gubljenju kilograma – vježbanje ili dijeta?

Život u dvoje

U slučaju da ste bili u zabludi oko značenja voća na profilima, nadamo se kako vam je sada jasnije te da smo vam olakšali...

Gastronomija

Biblijska mahunarka vraća se na velika vrata.

Savjeti i preporuke

Bez zdravih noktiju nema ni lijepih noktiju. Uzalud vam trud lakiranja ako se nokti listaju, pucaju i nepravilnog su oblika.

Advertisement