Spojite se s nama

Bok, što tražiš?

SheShe

Budi fit

Gubitak kilograma nakon trudnoće

Vratite se u formu pravilnom prehranom, dojenjem i vježbanjem s bebom.

Rođenje djeteta mijenja vaš život i uz sve te nove lijepe stvari prvih nekoliko mjeseci nemate ni vremena razmišljati o svom tijelu. Tijekom trudnoće, jedna od najvažnijih stvari je dobitak na težini, ali nakon poroda, mnoge se mame pitaju hoće li njihovo tijelo ikad više izgledati kao prije. U časopisima fotografije poznatih i slavnih mama pokazuju kako iz bolnice izlaze izgledajući kao da nikad nisu bile trudne, ali u stvarnosti nije baš tako jednostavno.

Često je potrebno više od godinu dana da se tijelo oporavi nakon trudnoće, a mnoge mlade mame trebaju i dulje vremena da se vrate na težinu prije trudnoće. Vaše mame i bake možda će vam reći da će gubitak kilograma krenuti sam od sebe nakon što počnete trčati za djetetom, a mi vam obraćamo pažnju o čemu morate brinuti kako biste se brže vratili u formu.

Kretanje

Većini žena ne preporučuje se vježbanje šest tjedana nakon poroda, a u slučaju carskog reza i dulje. Počnite s kratkim šetnjama gurajući kolica s bebom, a kalorije sagorijevate i kad hodate po stepenicama.

Dojenje

Za majke koje doje izrazito je važna zdrava prehrana, stoga one ne bi smjele ići na dijetu. Dojenje pomaže u sagorijevanju kalorija, ali s druge strane tijelu je potrebna određena količina masti. Energiju potrebnu za dojenje unosite pravilnom prehranom.



Prehrana bogata vlaknima

Jedite hranu koja sadrži vlakna kao što su povrće, smokve i grožđice te cjelovite žitarice. Povrće sadrži manje kalorija nego bilo koja druga hrana, a vlakna u njima pomažu obuzdavati osjećaj gladi. Mnogim ženama nakon poroda čest problem je zatvor, a da biste ga spriječile, pijte puno tekućine.

Češći obroci

Nemojte preskakati obroke i izgladnjivati se u duljim vremenskim razdobljima. Jedite često, ali zdravo, posebno kad dojite. Zalogaji koji sadrže previše šećera mogu uzrokovati povišenu razinu šećera u krvi, a kad se razina šećera spusti, veća je vjerojatnost da ćete pojesti prvo što vam padne pod ruku.



Kod kuće držite samo hranu bogatu nutrijentima i jedite nemasno mlijeko i jogurt. Istraživanja su pokazala da kalcij u mliječnim proizvodima pomaže u mršavljenju jer sprječava zadržavanje masti u tijelu.

Spavanje

Istraživanja pokazuju da nedostatak spavanja negativno utječe na hormone koji reguliraju osjećaj gladi i učinkovitost sagorijevanja kalorija. Mladim mamama je izrazito teško dovoljno se naspavati, stoga pokušajte ugrabiti san u vrijeme kad i vaša beba spava.

Vježbanje

Mnoge mlade mame osjećaju krivnju kad počnu vježbati jer smatraju da je važnije brinuti o bebi nego o svom tijelu. Morate shvatiti da je i za vaše dijete bolje da ste u formi i da ojačate. Vježbe moraju biti kratke i jednostavne, a u vježbanje uključite i svoje dijete.



Umjesto utega ili bučica u teretani, vježbajte zajedno s djetetom. Radite čučnjeve kad držite dijete na prsima i kad gurate kolica. Legnite na leđa i podižite bebu od svojih prsa i ponavljajte tu vježbu nekoliko puta.

Potpora prijateljice

Vježbanje s prijateljicom je dobra metoda jer mlade mame mogu jedna drugoj pružati podršku. Zajedno s djecom idite u šetnje u park, trčite ili vježbajte kod kuće uz dvd. Dogovor s drugom osobom daje vam obavezu za koju nećete moći pronaći isprike kao kad ste sami.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Više

Duh i tijelo

Žene se najčešće o svojim problemima raspišu anonimno u malenim okvirima na društvenim mrežama.

Savjeti stručnjaka

Kad ste pod stresom, mozak šalje tijelu signale pripreme za borbu pa se napinje svaki mišić u tijelu, a puls se ubrzava.

Zanimljivosti

Još donedavno ljudi su jeli manje, a kretali se više.

Duh i tijelo

Kod vježbanja je važno pronaći aktivnosti u kojima ćete uživati, a ne da vam one budu teret.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.