Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Duh i tijelo

Hrana prema obliku tijela

Održavajte savršenu liniju odgovarajućim namirnicama.

Kako biste se hranili u skladu s proporcijama, predlažemo vam nekoliko namirnica koje odgovaraju vašem obliku tijela.

Oblik jabuke


Osobe koje imaju nešto veći trbuh, a uske bokove u većini slučajeva izlučuju više inzulina te bi trebali izbjegavati ugljikohidrate i šećera, a u svoj dnevni meni unijeti više proteina.



Zato primjerice puretina, piletina, losos ili crveno meso mogu biti sasvim kvalitetan odabir. Za desert pojedite papaju, jer ona se ne taloži na struku, a u pauzi grickajte mrkvu.

Oblike kruške

Kako žene s kruškolikim oblikom izlučuju manje inzulina, mogu uživati u prehrani bogatoj ugljikohidratima i proteinima, ali bi trebali u širokom luku zaobilaziti namirnice bogate mastima.

Tako žene s nešto širim bokovima trebaju konzumirati složene ugljikohidrate poput smeđe riže ili integralne tjestenine te vlakna poput leće jer potiču probavu.



Oblik pješčanog sata

Ravan trbuh i zamamne obline održavat ćete izbjegavanjem ugljikohidrata, makar onih rafiniranih. Kaloričniju varijantu kruha i tjestenine zamijenite integralnom, a probavu potaknite konzumiranjem brokula i jogurta.


Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Gastronomija

Za više ideja o tome što možete ponijeti na piknik, donosimo jednostavne recepte za super jela gotova u svega pola sata!

Brinimo jedna o drugoj

Prilikom rješavanja organizma ovog tereta prehrana igra značajnu ulogu, a dužina dijete ovisi o simptomima i njihovoj jačini, kao i cjelokupnom zdravstvenom zdravlju.

Gastronomija

Donosimo deset namirnica koje pomažu u smanjenju apetita i uz koje se lakše mršavi.

Brinimo jedna o drugoj

Akne, suha koža i kosa, lomljivi nokti pa čak i stanja poput ekcema, dijelom su rezultat genetike, a dijelom neadekvatne prehrane.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.