Mršavi dok spavaš!

Dijeta u kojoj je spavanje obavezno, a vježbanje nebitno, novi je hit među onima koji muku muče s viškom kilograma. Nedavno izdana knjiga ‘Overnight Diet’američke liječnice Caroline Apovian vodi kroz plan prehrane kojim se brzinski mršavi dok spavate.

Američka ‘doktorica za pretilost’, u Boston Medical Center-u, Caroline Apovian, autorica je nove knjige koja će, ne sumnjamo, postati bestseller među literaturom o zdravom življenju i gubitku suvišnih kilograma.

U knjizi ‘Overnight Diet’ savjetuje se prehrana bogata proteinima šest dana u tjednu dok se onaj sedmi dan konzumiraju samo detoksicirajući napitci. Naravno ovakav program mršavljenja popraćen je velikom količinom sna prilikom kojeg se gubi od jedne kile po noći ili barem četiri kile tjedno.

smoothie

Iako su mnoga prijašnja istraživanja dokazala da se u snu također troše kalorije i gubimo na težini, mnogi skeptici smatraju kako je ovakva dijeta predobra da bi bila istinita.

Keith Ayoob, direktor nutricionističke klinike fakultetskog Rose F. Kennedy Center-a izjavio je za vijesti televizijske kuće ABC kako mu priča o mršavljenju u snu jednostavno ‘ne drži vodu’.

‘Kako bi izgubili jednu kilu tjelesne masnoće, trebali bi potrošiti oko 600 do 700 kalorija, a to nije moguće učiniti samo spavajući’, tvrdi Ayoob.

Liječnica Apovian u potpunosti ne opovrgava činjenicu da je početni gubitak težine – samo gubitak vode. No, dijeta ostavlja prostora za mnoštvo zdravih namirnica, koje uključuju i neke dobre ugljikohidrate te pregršt voća, a one svakako mogu pomoći pri regulaciji težine.

Zadnji dan u dijetnom tjednu sastoji se od neograničene količine smoothieja koji su posebno stvoreni kako bi smanjili proizvodnju inzulina.

Ako ste napuhnuti ili skloni debljanju u području struka, inzulin je za to glavni krivac, tvrdi Apovian. Njezin način prehrane, uz sedam i pol do devet i pol sati sna, mogu vam pomoći da se riješite suvišne vode uzrokovane slanom prehranom. Nakon čega ćete se osjećati zdravije i biti mršaviji!