Spojite se s nama

Bok, što tražiš?

SheShe

Gastronomija

Mršavite uz povrće

10 povrtnih namirnica koje je najbolje uključiti u dijetu.

Mnoge povrtne namirnice pomažu u sagorijevanju kalorija i tako su idealna pomoć u procesu mršavljenja. Osim toga, povrće je bogato vlaknima, što znači da pomaže duljem održavanju sitosti, a organizmu pruža i potrebnu količinu vitamina i minerala koji također pomažu u bržem gubljenju kilograma. Uključite u svoju prehranu ovih 10 zdravih namirnica.

1. Brokula

Pola šalice kuhane brokule sadrži samo 25 kalorija, a ovo zeleno lisnato povrće bogato je luteinom i zeaksantinom, karotenoidima koji štite zdravlje očiju. Brokula je idealna namirnica za mršavljenje jer ne sadrži masti, a bogata je ugljikohidratima koji se sporo oslobađaju i tako podižu razinu energije.



2. Salata potočarka

Svjež okus salate potočarke izvrstan je dodatak jelima, a ova namirnica pomaže u sprječavanju mnogih bolesti, kao što su Alzheimerova bolest i osteoporoza. Bogata je kalcijem i vitaminom K koji su potrebni za razvoj i jačanje kostiju. Potočarka sadrži jake antioksidanse, beta karoten i vitamin C te kalij koji smanjuje negativan učinak natrija u prehrani i na taj način regulira krvni tlak.

3. Repa

Repa pomaže u snižavanju razine kolesterola, a ovo korjenasto povrće jak je antioksidans koji smanjuje rizik od oksidativnog stresa u stanicama te pomaže u detoksikaciji. Kako bi se zadržala nutritivna svojstva i okus ovog povrća, najbolje je pripremiti je na pari.



4. Špinat

Šalica sirovog špinata sadrži samo 10 kalorija i 0,7 g vlakna koja poboljšavaju probavu i satima održavaju sitost. Špinat je bogat kalijem, manganom, cinkom, magnezijem, željezom, kalcijem i vitaminom K, a može se jesti sirov u salatama ili lagano kuhan.

5. Patlidžan

Zasitno povrće, patlidžan, bogato je folnom kiselinom i vitaminom B koji pomaže u apsorpciji proteina iz hrane koju unosimo u organizam. Kao i mnoge druge povrtne namirnice, sadrži malo kalorija, a bogato je vlaknima.

6. Mrkva

Šalica mrkve sadrži oko 25 kalorija i 2 g vlakna. Mrkva je idealna grickalica bogata vlaknima, može se jesti sirova i tako nas drži sitima tijekom dana te beta karotenom koji pomaže zdravlju očiju.



7. Paprika

Dolaze u različitim oblicima, bojama i okusima, sve vrste paprika sadrže vrlo malo kalorija i bogate su vlaknima. Izvrstan su izvor vitamina C koji pomaže u funkcioniranju imunološkog sustava. Žute, crvene i narančaste paprike dobra su zamjena za slatku hranu.

8. Klice djeteline

Klice djeteline su bogate nutrijentima koji sadrže kalcij, folnu kiselinu, magnezij, fosfor, kalij, cink kao i vitamine A, B kompleks, C, E i K te klorofil. Mogu se jesti u salatama, sendviču ili dodati u juhe, a pomažu u snižavanju krvnog tlaka i poboljšavaju imunološki sustav.



9. Celer

S obzirom da sadrži vrlo malo kalorija, celer je povrće koje pomaže u mršavljenju. Može se jesti sirov, a bogat je proteinima i vlaknima.

10. Krastavac

Krastavac je namirnica koja je bogata vodom, a spada u povrće s najmanje kalorija. Sadrži vitamine A i C, folnu kiselinu, magnezij, kalij, vlakna koja pomažu u mršavljenju i poboljšavaju probavu. Izvrstan je za zdravlje kože, smiruje iritacije, smanjuje tamne kolutove ispod očiju i pruža joj hidrataciju.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Pročitajte još

Zdravstveni karton

Otkad smo popile čaj od đumbira, više ne želimo piti kupovne čajeve

Savjeti stručnjaka

Prije Nove godine često donosimo odluke koje planiramo u sljedećoj godini provesti u djelo, bilo da su biti zdraviji, završiti školu, kupiti stan, renovirati vikendicu, otputovati...

Budi fit

Ovdje slijedi nekoliko savjeta koji će vam olakšati put prema idealnoj težini.

She Book Club

Jamie Oliver, jedan od najprodavanijih autora kuharica na svijetu, vraća se s najukusnijim receptima na bazi povrća.

Advertisement