Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Gastronomija

Obroci od 300 kalorija

Zanima vas kako 300 kalorija izgleda na tanjuru?

Kod planiranja prehrane nastojte odabrati namirnice koje spadaju u tri glavne kategorije – ugljikohidrati (i to "dobri", kompleksni ugljikohidrati, koji su glavni izvor energije za sve tjelesne funkcije i mišićni rad), bjelančevine (proteini) i zdrave masti. Preporuča se da jedete više manjih obroka dnevno kako bi se tjelesna energija brže obnavljala, a na taj način i metabolizam održavate aktivnim.

Predstavljamo vam nekoliko ideja za obroke od 300 kalorija, koji će vam omogućiti da jedete češće, zdravije i raznovrsnije.

Doručak

Doručak je najbitniji obrok jer vam daje energije za početak novog dana. Predlažemo da započnite dan s jednim od sljedećih obroka.



Omlet sa šunkom i špinatom
1 žutanjak, 2 bjelanjka, 2 šnite pureće šunke (nasjeckati) i 1 šalica špinata, maslac, integralni tost – izmješajte jaja, šunku i špinat, ispecite omlet i servirajte s integralnim tostom uz malo maslaca.

Muesli s prženim bademima i borovnicom
1/2 šalice zobenih pahuljica, 1/2 šalice obranog ili sojinog mlijeka, 1/2 šalice borovnica i 2 čajne žličice nasjeckanih prženih badema – pomješajte žitarice i mlijeko, ostavite da odstoji 15 minuta i spremite preko noći u hladnjak. Ujutro dodajte bademe i borovnicu i uživajte u super zdravom doručku!



Pecivo sa sirnim namazom i rajčicom
1 integralno pecivo, 2 žličice niskokaloričnog sirnog namaza, 2 veće šnite ralčice, malo soli i papra – prerežite pecivo na pola i namažite obje polovice sirnim namazom. Na svaku od polovica stavite šnitu rajčice i začinite po potrebi.

Svježi sir s medom i dinjom
200 g svježeg (posnog) sira, 1 žličica meda, 1/2 šalice nasjeckane dinje, 2 žličice svježe mente – izmiksajte sir s medom, sve dok ne dobijete mekanu smjesu, te na kraju dodajte dinju i mentu.

Ručak



Juha od rajčice i mješana salata
Uz juhu od rajčice pojedite malu mješanu salatu koju ste začinili s 2 žličice maslinovog ulja i malo vinskog octa. Umjesto kruha, možete pojesti 4 slana krekera. Pijte vodu!

Pureći odrezak s mahunama i mješanom salatom
Umjesto puretine možete pripremiti i piletinu, a za prilog pripremite kuhane mahune koje ste začinili s malo maslaca. Mala mješana sata i čaša vode, i imate zdrav ručak!

Večera



File od oslića s prilogom
File od oslića, pire krumpir, grašak, sve pripremljeno na malo maslaca i dijetalni hladni čaj za večeru!

Pileća salata
Uz pileću salatu umjesto kruha možete pojesti nekoliko integralnih krekera, a pijte vodu. Ovo je idealna večera – ukusna a lagana!


Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Više

Budi fit

Ubrzajte metabolizam i uklonite nadutost...

Budi fit

Uz puno truda i vježbanja potrebno je svoju prehranu prilagoditi novom stilu života. Jer bez promjene prehrambenih navika nećete puno toga promijeniti.

Savjeti stručnjaka

Ako želite lijepu kožu, jake mišiće i kosti i lijepu kosu, ne zaboraviti svakog dna u organizam unositi proteine.

Budi fit

Kada govorimo o klasičnoj DASH dijeti, to je nutricionistički uravnotežen plan prehrane koji uključuje cjelovite žitarice, mahunarke, voće i povrće, nemasno meso, perad, ribu...

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.