Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr
Photo by Annie Spratt on Unsplash

Budi fit

Posve besplatan paket opuštanja

Nakon napornog radnog dana navečer si poklonite besplatan paket opuštanja.

Nakon napornog radnog dana navečer si poklonite besplatan paket opuštanja. Istuširajte se. Ne zato što mislimo kako to inače ne činite, nego kako bi osjetili dodatno olakšanje. Ako imate kadu ili, ako ste sretnici, kadu s mlaznicama, ulijte eterično ulje blagog mirisa i izvalite se. Nemojte zaboraviti svijeće i čašicu vina. Možete si lagano izmasirati skoro svaki dio tijela.

Harmonija kroz meditaciju

Čimbenici koji dovode do reakcije opuštanja su umirujuća okolina, objekt na koji se usredotoči pažnja, pasivan stav i udoban položaj. Meditacija je tehnika pomoću koje se tijelo dovodi u harmoniju, oslobađa se energetska blokada. Za meditiranje kod kuće potrebno je imati neki kutak u vašoj sobi koji je potpuno čist, posvećen i tih. Pomoći će vam ako zapalite mirisni štapić, svijeće i stavite ispred sebe cvijet. Lotos položaj nije nužan, mnogi vrlo dobro meditiraju i sjedeći na stolici. Neke od stanja koja se mogu poboljšati meditacijom su: neplodnost, angina, srčana aritmija, alergijske kožne reakcije, kašalj. Meditirati možete i plešući, samo laganim hodanjem ili njihanjem u ritmu. Ako ste strastveniji plesač, ne vidimo razlog zašto se ne bi razbacali po cijelom stanu.

Smijehom protiv stresa

A možete i jednostavno zagrliti nekoga, pogotovo ako niste dugo nekoga privili uz sebe. Razgovarajte o lijepim stvarima premda su to maštanja. Ne zaboravite pomaziti kućnog ljubimca, ako ga imate. To će biti obostrano zadovoljstvo. Ako su osobe oko vas izgubile humor, sjetite se smiješnih situacija života ili posudite knjigu s vicevima. Smijeh će pobrisati posljedice stresa, smanjiti kolesterol u krvi i otvoriti vam nove putove u mozgu.

Opustite ramena i mišiće

Umor u području vrata i ramena riješite zatezanjem mišića bolnih područja. Pritisak neka traje od pet do deset sekundi. Stres će pobjeći ako zažmirite, udahnete duboko i pobjegnete od trenutne akcije koja vam remeti um. Neka opuštanje traje bar sekundu. Ne zaboravite izdahnuti. Za opuštanje ramena stavite ih u položaj iznad prirodnog i izvinite kralježnicu. Pustite ih da padnu. Ako osjetite napetost u vratu i ispod ruku znači da radite dobro.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Budi fit

Svi već znaju da se ne može baš puno postići dva tjedna pred odlazak more.

Budi fit

Razgovarali smo s fitness trenerom i promotorom zdravog načina života, Marijem Valentićem, i doznali sve odgovore vezane za ljeto i vježbanje.

Duh i tijelo

Meditacija se smatra prirodnim lijekom protiv stresa koji ujedno potiče samosvijest i emocionalno blagostanje.

Budi fit

Porazgovarali smo s njom o trendovima u fitnessu, ali i o fitness kongresu, Urban Training Campu 2024, koji će se održati u Sparta Gym...

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.