Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr
Photo by Annie Spratt on Unsplash

Budi fit

Posve besplatan paket opuštanja

Nakon napornog radnog dana navečer si poklonite besplatan paket opuštanja.

Nakon napornog radnog dana navečer si poklonite besplatan paket opuštanja. Istuširajte se. Ne zato što mislimo kako to inače ne činite, nego kako bi osjetili dodatno olakšanje. Ako imate kadu ili, ako ste sretnici, kadu s mlaznicama, ulijte eterično ulje blagog mirisa i izvalite se. Nemojte zaboraviti svijeće i čašicu vina. Možete si lagano izmasirati skoro svaki dio tijela.

Harmonija kroz meditaciju

Čimbenici koji dovode do reakcije opuštanja su umirujuća okolina, objekt na koji se usredotoči pažnja, pasivan stav i udoban položaj. Meditacija je tehnika pomoću koje se tijelo dovodi u harmoniju, oslobađa se energetska blokada. Za meditiranje kod kuće potrebno je imati neki kutak u vašoj sobi koji je potpuno čist, posvećen i tih. Pomoći će vam ako zapalite mirisni štapić, svijeće i stavite ispred sebe cvijet. Lotos položaj nije nužan, mnogi vrlo dobro meditiraju i sjedeći na stolici. Neke od stanja koja se mogu poboljšati meditacijom su: neplodnost, angina, srčana aritmija, alergijske kožne reakcije, kašalj. Meditirati možete i plešući, samo laganim hodanjem ili njihanjem u ritmu. Ako ste strastveniji plesač, ne vidimo razlog zašto se ne bi razbacali po cijelom stanu.

Smijehom protiv stresa

A možete i jednostavno zagrliti nekoga, pogotovo ako niste dugo nekoga privili uz sebe. Razgovarajte o lijepim stvarima premda su to maštanja. Ne zaboravite pomaziti kućnog ljubimca, ako ga imate. To će biti obostrano zadovoljstvo. Ako su osobe oko vas izgubile humor, sjetite se smiješnih situacija života ili posudite knjigu s vicevima. Smijeh će pobrisati posljedice stresa, smanjiti kolesterol u krvi i otvoriti vam nove putove u mozgu.

Opustite ramena i mišiće

Umor u području vrata i ramena riješite zatezanjem mišića bolnih područja. Pritisak neka traje od pet do deset sekundi. Stres će pobjeći ako zažmirite, udahnete duboko i pobjegnete od trenutne akcije koja vam remeti um. Neka opuštanje traje bar sekundu. Ne zaboravite izdahnuti. Za opuštanje ramena stavite ih u položaj iznad prirodnog i izvinite kralježnicu. Pustite ih da padnu. Ako osjetite napetost u vratu i ispod ruku znači da radite dobro.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Više

Budi fit

Ako trenutno niste spremni izaći iz kuće i trenirati u teretanama, sve to možete raditi u svom domu i održavati tjelesnu aktivnost, ali i...

Savjeti i preporuke

Vježbanje na otvorenom donosi mnogo prednosti, a ako zimi redovito trčite, vozite bicikli ili hodate na otvorenom, primijetit ćete npr. neugodan osjećaj zategnutosti kože...

Savjeti stručnjaka

Kad ste pod stresom, mozak šalje tijelu signale pripreme za borbu pa se napinje svaki mišić u tijelu, a puls se ubrzava.

Duh i tijelo

Kod vježbanja je važno pronaći aktivnosti u kojima ćete uživati, a ne da vam one budu teret.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.