Spojite se s nama

Bok, što tražiš?

SheShe
Photo by Annie Spratt on Unsplash

Budi fit

Posve besplatan paket opuštanja

Nakon napornog radnog dana navečer si poklonite besplatan paket opuštanja.

Nakon napornog radnog dana navečer si poklonite besplatan paket opuštanja. Istuširajte se. Ne zato što mislimo kako to inače ne činite, nego kako bi osjetili dodatno olakšanje. Ako imate kadu ili, ako ste sretnici, kadu s mlaznicama, ulijte eterično ulje blagog mirisa i izvalite se. Nemojte zaboraviti svijeće i čašicu vina. Možete si lagano izmasirati skoro svaki dio tijela.

Harmonija kroz meditaciju

Čimbenici koji dovode do reakcije opuštanja su umirujuća okolina, objekt na koji se usredotoči pažnja, pasivan stav i udoban položaj. Meditacija je tehnika pomoću koje se tijelo dovodi u harmoniju, oslobađa se energetska blokada. Za meditiranje kod kuće potrebno je imati neki kutak u vašoj sobi koji je potpuno čist, posvećen i tih. Pomoći će vam ako zapalite mirisni štapić, svijeće i stavite ispred sebe cvijet. Lotos položaj nije nužan, mnogi vrlo dobro meditiraju i sjedeći na stolici. Neke od stanja koja se mogu poboljšati meditacijom su: neplodnost, angina, srčana aritmija, alergijske kožne reakcije, kašalj. Meditirati možete i plešući, samo laganim hodanjem ili njihanjem u ritmu. Ako ste strastveniji plesač, ne vidimo razlog zašto se ne bi razbacali po cijelom stanu.

Smijehom protiv stresa

A možete i jednostavno zagrliti nekoga, pogotovo ako niste dugo nekoga privili uz sebe. Razgovarajte o lijepim stvarima premda su to maštanja. Ne zaboravite pomaziti kućnog ljubimca, ako ga imate. To će biti obostrano zadovoljstvo. Ako su osobe oko vas izgubile humor, sjetite se smiješnih situacija života ili posudite knjigu s vicevima. Smijeh će pobrisati posljedice stresa, smanjiti kolesterol u krvi i otvoriti vam nove putove u mozgu.

Opustite ramena i mišiće

Umor u području vrata i ramena riješite zatezanjem mišića bolnih područja. Pritisak neka traje od pet do deset sekundi. Stres će pobjeći ako zažmirite, udahnete duboko i pobjegnete od trenutne akcije koja vam remeti um. Neka opuštanje traje bar sekundu. Ne zaboravite izdahnuti. Za opuštanje ramena stavite ih u položaj iznad prirodnog i izvinite kralježnicu. Pustite ih da padnu. Ako osjetite napetost u vratu i ispod ruku znači da radite dobro.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Pročitajte još

Duh i tijelo

Meditacija se pokazala kao izvrstan alat za smirivanje nemirnog dječjeg uma.

Duh i tijelo

Svi znamo što trebamo raditi da bi smršavili, ali kako – to raditi (redovno i dovoljno dugo) nas muči.

She Book Club

Jedan od najprodavanijih self-help klasika „As a Man Thinketh“ autora Jamesa Allena konačno je stigao u naše knjižare.

Putovanja

Nakon više od godine dana neprekidnih ograničenja putovanja, napokon se odaje priznanje pozitivnom utjecaju koji putovanja imaju na zdravlje i blagostanje, a odlazak na...

Advertisement