Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Duh i tijelo

Proljetno vježbanje za top formu

Kombinirajte vježbe kod kuće i aktivni boravak u prirodi.

Proljeće nas je napokon izmamilo na zrak i potaknulo na vježbanje ne samo kako bi se bolje osjećali nego kako bi i bolje izgledali kad skinemo slojeve odjeće iza koje smo se skrivali cijelu zimu. Mnogi su već skočili na bicikl ili oštro krenuli s trčanjem i planinarenjem,  iako  nije pametno ni odmah navaliti, pogotovo ne oni koji nisu bili aktivni od lani ili duže.

Naime, zbog nagle aktivnosti česte su i ozlijede, jer vaši mišići nisu osposobljeni za dodatni ili novi posao koji sada zahtijevate od njih. Iz tog razloga je vrlo važno da razvijate mišićnu snagu i fleksibilnost postepeno, posebice u donjem dijelu tijela.

Zagrijavanje i istezanje najvažnije

Zagrijavanje mišića prije vježbanja i hlađenje nakon vrlo su važan dio procesa. Istezanje je izuzetno korisno jer budi mišiće koji su spavali zimskim snom. Prebacite li se iz sjedećeg načina života u turbo život, sigurno će boljeti i nećete biti motivirani za daljnje aktivnosti.



Preporuča se kombinacija vježbanja kod kuće s laganim šetnjama ili trčanjem kako biste prekinuli monotoniju i time pospješili rad muskulature. Kombinirate aerobno vježbanje (orbitrek, sobni bicikl, traka za trčanje) s vježbama snage (bučice, čučnjevi, iskoraci, girje…) i na taj način sigurno skidajte kile, ali i učvrstite mišiće.

Javno.hr

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Budi fit

Mnogima trčanje postaje jutarnji ritual, svakodnevni bijeg od stresa i omiljena rekreacija.

Budi fit

Nećete vjerovati, ali postoje vježbe prilagođene i ovoj kroničnoj razini lijenosti.

Budi fit

Aktivnosti koje će vam osigurati manji konfekcijski broj.

Beauty report

Evo nekoliko navika koji su najbolje sluge lijepog izgleda.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.